„Kelis mėnesius iš eilės „Vilniaus energijos“ sąskaitos eilutėje „Kompensacija už kurą*“ vis būdavo minusuojama po kelis eurus. Žvaigždutę paaiškindavo sakinys: „Kompensacija susidarė dėl 2014 m. šilumos kainoje įskaitytų sąnaudų kurui ir (ar) šilumai įsigyti neatitikimo faktiškai patirtoms sąnaudoms. Remiantis 2016 m. kovo 10 d. VKEKK nutarimu Nr. O3-64, kompensacija paskirstyta 12 mėn.“
Ir pūkšt – šiandien sąskaita toje pačioje eilutėje „Kompensacija už kurą*“ jau su + 10,46 eurų!! Po žvaigždute – tekstas: „Kompensacija susidarė dėl 2013–2015 m. šilumos kainoje įskaitytų sąnaudų kurui ir (ar) šilumai įsigyti neatitikimo faktiškai patirtoms sąnaudoms. Remiantis 2016-10-26 Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-692 ir VKEKK (tuo pačiu kaip viršuje) kompensacija paskirstyta 12 mėn.“
Kur čia gyventojai ką praleido? Kompensaciją suprantu tik vienaip – kai kompensuoja man, o ne kai aš kažkam kažką sumokėti turiu“, – piktinosi Neringa.
Patikrinome kito buto sostinėje mokėjimus – išties „Vilniaus energijos“ atsiųstos sąskaitos už lapkritį ir gruodį skiriasi būtent įrašu šioje eilutėje. Dar lapkritį galutinė suma kiek mažėjo, atskaičiavus čia įrašytus 77 centus, o jau gruodį – išaugo 5,14 euro.
Vilniaus miesto savivaldybė su visais klausimais nukreipė į bendrovę „Vilniaus energija“, kuri ir aprūpina vilniečius šiluma bei siunčia jiems sąskaitas už paslaugas. Esą galutinė suma yra tokia, kokią bendrovė nurodo, tik tie papildomi mokėjimai atsidūrė ne toje eilutėje.
„Vilniaus energija“ savo interneto svetainėje paskelbė paaiškinimą, kad gruodžio mėnesio sąskaitoje už bendrovės paslaugas esančiose sumos išskaidymo eilutėse („Kompensacija už kurą“, „Iš viso už kurą“ ir „UAB „Vilniaus energija“ dalis kainoje“) įsivėlė techninė klaida.
„Labai atsiprašome už tai. Norime užtikrinti, kad šilumos kiekiai ir galutinės sumos yra korektiškos ir teisingos, nes yra generuojamos automatinių sistemų be žmogaus įsikišimo“, – teigiama pranešime.
Bendrovė atsiprašė klientų už galimus nepatogumus, o norintiems sužinoti, kokie minėtose eilutėse pateikti dydžiai turėjo būti nurodyti sąskaitose, siūloma skambinti telefonu 1899 arba kreiptis į artimiausią klientų aptarnavimo centrą.