Vokietija iki 2030 metų trigubai padidins vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores atsisakyti iškastinio kuro ir dekarbonizuoti savo transporto tinklą.
Degalinė
Degalinė / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Vokietija Degalinė

Degalinių skaičius didžiausioje Europos ekonomikoje iki 2030 metų padidės daugiau nei tris kartus – iki 300, sakoma antradienį paskelbtame degalinių tinklo operatorės „H2 Mobility“ bei projekto finansinių rėmėjų pranešime.

Degdamas vandenilis išskiria tik garus ir neišskiria anglies dioksido, todėl tai yra patraukli alternatyva gerokai nešvaresniam iškastiniam kurui.

Tinklo plėtra bus finansuojama 70 mln. eurų injekcija iš specializuoto investicinio fondo äHy24“, kuriam taip pat priklausys 40 proc. projekto akcijų.

Esamos tinklo akcininkės, įskaitant „Air Liquide“, „Daimler Truck“, „Hyundai“, „Linde“, OMV, „Shell“ ir „TotalEnergies“, investuos dar 40 mln. eurų.

Rėmėjai tikisi, kad Vokietija, kuri jau dabar gali pasigirti tankiausiu Europoje vandenilio degalinių tinklu, taps Europos transporto tinklo „stuburu“, kuriame vandenilis bus labai svarbus siekiant sumažinti išmetamų teršalų kiekį.

Naujieji įrenginiai bus sutelkti keliuose pagrindinių „didelio eismo koridorių“, kertančių šalį.

Skirtingai nuo keleivinių transporto priemonių, elektriniai varikliai šiuo metu nelaikomi pakankamai galingais, kad juos būtų galima naudoti sunkiasvorėse transporto priemonėse.

Vandenilis yra geriau pritaikytas sunkvežimiams ir autobusams, todėl transporto priemonių vairuotojai gali „greitai pasipildyti degalų ir įveikti didelius atstumus neprarasdami naudingos apkrovos“, teigia projekto dalyvės.

2021 metais Prancūzijos bendrovių „Air Liquide“, „TotalEnergies“ ir „Vinci“ kartu su privačiu investicijų namu „Ardian“ įkurtas fondas „Hy24“ yra skirtas būtent vandenilio infrastruktūros projektams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis