„TotalEnergies“ pareiškė, jog mažmenines benzino ir dyzelino kainas nuo rugsėjo iki lapkričio sumažins 20 euro centų už litrą, o paskiau – 10 centų.
Tuo tarpu CMA CGM paskelbė mažinanti savo krovinių gabenimo kainas, siekdama „paremti Prancūzijos namų ūkių perkamąją galią ir ekonomiką“.
Prancūzijos ekonomikos ministras Bruno Le Maire abi šias bendroves buvo paminėjęs per trečiadienį duotą interviu laikraščiui „Le Monde“ ir konkrečiai jas paraginęs „įdėti pastangų“.
Tačiau ministras kol kas atmeta valdančiosios centristų partijos narių, taip pat kairiųjų opozicinių partijų raginimus nustatyti šioms įmonėms nenumatyto pelno mokestį.
„Reikėtų vengti, sakyčiau, savotiškos intelektinės apgaulės, neva kiekviena Prancūzijos bendrovė pasipelnė iš krizės“, – pareiškė jis leidiniui.
Ministras pridūrė, jog „mokesčių mažinimas yra valdančiosios partijos DNR dalis“.
Prancūzijos susiskaldęs parlamentas penktadienį priėmė pirmąjį svarbų teisės aktą po birželį įvykusių rinkimų, patvirtinęs 20 mlrd. eurų vertės priemonių paketą, skirtą padėti mažas pajamas gaunančioms šeimoms atlaikyti sparčiai augančią infliaciją.
Vėliau numatyta svarstyti, kaip finansuoti šias priemones, ir į pasiūlymų sąrašą yra įtrauktas ir didelių energetikos bei transporto grupių nenumatyto pelno apmokestinimas.