„Publicum“ už 3,6 mln. litų viešins euro įvedimą

Viešųjų ryšių agentūra „Publicum Media“ už 3,63 mln. litų viešins euro įvedimą Lietuvoje bei populiarins bendrą ES valiutą.
Dvejų eurų monetos
Dviejų eurų monetos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė su Finansų ministerija pasirašė žiniasklaidos planavimo ir reklamos paslaugų sutartį, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.

Be „Publicum Media“, konkurse taip pat dalyvavo „VIA Media“, „Media House“, „VRS WPI Vilnius“, „Inspired Communications“, „Star communications worldwide“ ir „Mediapool“.

Bendrovių „Carat“, „Creatvi Media Services“, „MPG Idea“ ir „Idea Media“ konsorciumo, OMD, PHD ir Projektų vadybos instituto pasiūlymai neatitiko konkurso reikalavimų.

Lietuva eurą įsives 2015 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis