Bendrovės „Gemius audience“ duomenimis, kovą portalo auditorijos augimas sudarė net 7,7 proc. Antroje vietoje esanti svetainės lrytas.lt šiuo laikotarpiu pritraukė tik 2401 lankytoju daugiau nei 15min.lt.
Ne mažiau puikūs ir kitos leidybos koncernui „Schibsted“ priklausančios bendrovės auto.plius.lt veiklos rezultatai. Kovą tarp 12 šalyje pirmaujančių svetainių jos augimas buvo sparčiausias (11,2 proc.). Palyginti su vasariu, 65 tūkst. unikalių vartotojų daugiau pritraukęs auto.plius.lt praėjusį mėnesį savo lankytojų skaičių padidino iki 580 967.
Lietuvoje „Schibsted” įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė" (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių", leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius", prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus auto.plius.lt, domo.plius.lt bei turgus.plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“.
„Schibsted Media Group“ 2010-ieji finansiniai metai buvo labai sėkmingi. Veiklos pajamos išaugo iki 13, 768 mlrd. Norvegijos kronų (6,1 mlrd. litų), o veiklos pelnas – iki 1, 611 mlrd. Norvegijos kronų (714 mln. Litų). Tai – geriausias rezultatas per žiniasklaidos koncerno veiklos istoriją.