Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15min.lt veržiasi aukštyn

Greitu žinių pateikimu, objektyvumu ir temų įvairove išsiskiriantis naujienų portalas 15min.lt kovo mėn. augo dar sparčiau. Pirmasis Lietuvoje pranešęs apie stichines nelaimes Japonijoje, branduolinę Fukušimos katastrofą ir kitus svarbius įvykius, 15min.lt pritraukė net 829622 lankytojus, o Lietuvos interneto svetainių populiarumo sąraše pakilo į trečiąją vietą.
augimas
augimas / 123rf

Bendrovės „Gemius audience“ duomenimis, kovą portalo auditorijos augimas sudarė net 7,7 proc. Antroje vietoje esanti svetainės lrytas.lt šiuo laikotarpiu pritraukė tik 2401 lankytoju daugiau nei 15min.lt.

Ne mažiau puikūs ir kitos leidybos koncernui „Schibsted“ priklausančios bendrovės auto.plius.lt veiklos rezultatai. Kovą tarp 12 šalyje pirmaujančių svetainių jos augimas buvo sparčiausias (11,2 proc.).  Palyginti su vasariu, 65 tūkst. unikalių vartotojų daugiau pritraukęs auto.plius.lt praėjusį mėnesį savo lankytojų skaičių padidino iki 580 967.

Lietuvoje „Schibsted” įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė" (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių", leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius", prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus auto.plius.lt, domo.plius.lt bei turgus.plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“.

„Schibsted Media Group“ 2010-ieji finansiniai metai buvo labai sėkmingi. Veiklos pajamos išaugo iki 13, 768 mlrd. Norvegijos kronų (6,1 mlrd. litų), o veiklos pelnas – iki 1, 611 mlrd. Norvegijos kronų (714 mln. Litų). Tai – geriausias rezultatas per žiniasklaidos koncerno veiklos istoriją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?