„Baltic Data Center“ ėmėsi plėtoti IT paslaugų valdymo ir konsultacines paslaugas pagal ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) principus. Klientams praėjusiais metais pasiūlytas geriausias ITIL praktikas „Baltic Data Center“ savo veikloje naudoja jau dešimt metų.
„Baltic Data Center“ generalinio direktoriaus Sauliaus Markūno teigimu, sėkmingai į Šiaurės Europos šalių rinką įžengusios bendrovės klientai įvertino teikiamų paslaugų kokybę ir tai leido didinti jų teikimo apimtis.
„Baltic Data Center“ kliente praėjusiais metais tapo viena didžiausių Lietuvoje kreditų valdymo ir skolų išieškojimo bendrovė „Sergel“, taip pat duomenų centrų, IT infrastruktūros valdymo ir duomenų perdavimo paslaugos pradėtos teikti mažmeniniam prekybos tinklui „Rimi“. „Baltic Data Center“ paslaugomis šiuo metu naudojasi didžiausios Baltijos šalyse finansinių paslaugų, mažmeninės prekybos, gamybos ir kitos įmonės.
Bendrovė 2011 metais įgyvendino ir keletą visuomenei svarbių projektų: debesų kompiuterijos paslaugos buvo teikiamos įgyvendinant elektroninį gyventojų surašymą, o ESBO Ministrų Tarybos sesijos renginiuose pritaikyti virtualių duomenų saugyklų sprendimai.
„Teigiamos įtakos Lietuvos IT rinkos plėtrai artimiausiais metais turės Lietuvos viešasis sektorius. Mūsų prognozėmis, jis turėtų imtis vis plačiau taikyti geriausias IT paslaugų valdymo praktikas pagal ITIL – tam šalyje jau kuriama reikiama teisinė bazė. Daugelyje pasaulio šalių viešojo sektoriaus įmonėse bei privačiose bendrovėse įdiegti IT paslaugų valdymo procesai leidžia veikti daug efektyviau“, – teigė S.Markūnas.
„Baltic Data Center“ įmonių grupėje, kuriai priklauso ir viena didžiausių Lietuvoje interneto svetainių prieglobos (angl. web hosting) bendrovė „Hostex“, 2011 metų pabaigoje dirbo 229 technologijų specialistai.