Iš 16–24 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi beveik visi, iš 65–74 metų amžiaus – 39 proc.
Asmeninius kompiuterius namuose turi 76 procentai namų ūkių, tai 3 proc. punktais daugiau nei 2017-aisiais. Mieste interneto prieigą turi 81 proc. namų ūkių, kaime – 72 proc.
Kiekvieną dieną internetu naudojasi 68 procentai 16–74 metų amžiaus gyventojų.
Internetas daugiausia buvo naudojamas ryšiams, informacijos paieškai ir laisvalaikiui. Internetu gyventojai dažniausiai bendravo socialiniuose tinkluose, naudojosi internetine bankininkyste, registravosi pas gydytoją.
2018 m. pirmąjį ketvirtį prekes ir paslaugas asmeniniams tikslams internetu pirko ar užsakė 34 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų. Dauguma (82 proc.) asmenų, pirkusių prekes internetu, atliko iki 5 užsakymų, daugiau nei pusė (52 proc.) e.prekybos vartotojų per ketvirtį išleido iki 100 eurų.
Per pastaruosius 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 43 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų arba 54 proc. to amžiaus internautų.
Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, sporto prekės (54 proc. e.prekybos vartotojų), bilietai į kultūros renginius (43 proc.), namų ūkio reikmenys (42 proc.), maisto ir kasdienio vartojimo prekės (33 proc.), apgyvendinimo paslaugos atostogoms (34 proc.), kelionių bilietai ar automobilio nuoma (37 proc.).