80 proc. besidraudžiančiųjų gyvybę – „milenialsai“

Vadinamieji „milenialsai”, arba karta, kuriai šiuo metu yra nuo 20 iki 40 metų, daugiausia draudžia savo gyvybę – tai rodo „Luminor“ banko ir draudimo bendrovės „ERGO“ duomenys. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius 80 proc. besikreipusiųjų dėl gyvybės draudimo Lietuvoje yra būtent šios amžiaus grupės žmonių, 55 proc. jų buvo vyrai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Verslas
Verslas / 123rf.com

„Žmogaus gyvenime nutikus svarbiems įvykiams atsiranda didesnis atsakomybės jausmas prieš artimuosius, o tai lemia ir sprendimą apsidrausti gyvybę. Dažniausiai klientai pradeda galvoti apie gyvybės draudimą susilaukę vaiko, įsigiję būstą, susituokę ar netekę giminaičio“, – sako Ernestas Skeberis, „Luminor“ banko Draudimo produktų skyriaus vadovas.

Jis atkreipia dėmesį, kad dažnai dėl bankų siūlomo gyvybės draudimo klientai kreipiasi, kai ima būsto paskolą.

„Žmonės nori būti tikri, kad jei jiems kas nors nutiks, šeima bus apsaugota ir nereikės jaudintis dėl paskolos grąžinimo. Net 80 proc. klientų nusprendžia drausti gyvybę tokia pat suma, kokie yra būsto paskolos įsipareigojimai, kad įvykus nenumatytam įvykiui skoliniai įsipareigojimai būtų panaikinti ir neužgultų artimųjų pečių. Kaip ir taupymas, gyvybės draudimas yra tvarus šeimos biudžeto sudarymo pagrindas “, – aiškina E.Skeberis.

Vidutinė „milenialsų“ gyvybės draudimo suma siekia 80 tūkst. eurų, didžiausia suma yra beveik 180 tūkst. eurų. Draudimo bendrovės ERGO duomenys rodo, kad išmokėtos išmokos dažniausiai naudojamos kredito įsipareigojimams grąžinti ir šeimos biudžetui stabilizuoti.

Higienos instituto duomenimis, pernai mirė 912 žmonių nuo 20 iki 40 metų, 77 proc. jų buvo vyrai. Jaunų žmonių mirtis dažniausiai lemia išorinės priežastys, tokios kaip autoįvykiai ar skendimai, kraujotakos ligos ir navikai. Tokia rizika yra apdrausta gyvybės draudimo polise.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis