15min skaitytojas Arūnas, gavęs „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) sąskaitą, nustėro – nors prieš mėnesį už elektrą mokėjo 90 eurų, kovą mokėtina suma – jau 280 eurų.
Jam kilo įtarimas, kad mėnesio vidutinė sąskaita buvo padauginta iš trijų.
ESO klientus aptarnaujančios „Gilės“ atstovė Jurga Buividienė patvirtino, kad sistemose įsivėlė klaidų.
„Savaitės pabaigoje dėl techninės klaidos el. paštu maždaug 80 tūkst. klientų išsiuntėme klaidingas elektros sąskaitas, kurios nebūtinai yra didesnės. Visų klientų labai atsiprašome, tikslias mokėtinas sumas išsiųsime kiekvienam klientui asmeniškai“, – teigia J.Buividienė.
Tikslias sąskaitas, pasak jos, klientai jau dabar gali sužinoti internetinėje manogile.lt svetainėje.
„Jei klientas jau apmokėjo sąskaitą su netikslia suma, jis gali sumokėti skirtumą dabar arba tiesiog laukti kito mėnesio sąskaitos, į kurią įtrauksime susidariusią permoką ar nepriemoką“, – aiškina „Gilės atstovė“.