Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

80 tūkst. žmonių gavo klaidingas sąskaitas už elektrą – kai kas ir trigubai didesnes

Į 15min redakciją kreipėsi gyventojai, kurie tikina gavę ir trigubai didesnes, nei įprasta, sąskaitas už kovą suvartotą elektros energiją. Elektros vartotojus aptarnaujančios „Gilės“ atstovai pripažįsta – dėl klaidų 80 tūkst. vartotojų gavo neteisingą informaciją.
Tuščia piniginė
Tuščia piniginė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

15min skaitytojas Arūnas, gavęs „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) sąskaitą, nustėro – nors prieš mėnesį už elektrą mokėjo 90 eurų, kovą mokėtina suma – jau 280 eurų.

Jam kilo įtarimas, kad mėnesio vidutinė sąskaita buvo padauginta iš trijų.

ESO klientus aptarnaujančios „Gilės“ atstovė Jurga Buividienė patvirtino, kad sistemose įsivėlė klaidų.

„Savaitės pabaigoje dėl techninės klaidos el. paštu maždaug 80 tūkst. klientų išsiuntėme klaidingas elektros sąskaitas, kurios nebūtinai yra didesnės. Visų klientų labai atsiprašome, tikslias mokėtinas sumas išsiųsime kiekvienam klientui asmeniškai“, – teigia J.Buividienė.

Tikslias sąskaitas, pasak jos, klientai jau dabar gali sužinoti internetinėje manogile.lt svetainėje.

ESO nuotr./Nuotoliniai darbuotojai
ESO nuotr./Nuotoliniai darbuotojai

„Jei klientas jau apmokėjo sąskaitą su netikslia suma, jis gali sumokėti skirtumą dabar arba tiesiog laukti kito mėnesio sąskaitos, į kurią įtrauksime susidariusią permoką ar nepriemoką“, – aiškina „Gilės atstovė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos