A.Armonaitė: alkoholio kontrolė turėtų būti švelninama

Paskutinę praėjusių metų dieną – gruodžio 31-ąją, kuri sutapo su sekmadieniu, žmonėms prekybos centruose bandant spėti įsigyti alkoholio iki 15 valandos ir nusidriekus didelėms eilėms, ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė teigia, kad alkoholio kontrolė turėtų būti švelninama.
Alkoholio pirkejai rugpjūčio 31d.
Alkoholio pirkejai rugpjūčio 31d. / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Mes bandėme grįžti prie šito klausimo ir aš suprantu, kad bendrai, pavyzdžiui, tas trečios valandos reguliavimas, jis turėtų būti pakeistas. (...) Tuo metu už tuos karbauskinius (Ramūno Karbauskio vadovaujamų „valstiečių“ iniciatyva įvestus – BNS) ribojimus balsavo ir daug mūsų koalicijos partnerių Tėvynės sąjungoje, jie turi ir tą kitokią poziciją. Tai kadangi Seime dauguma yra faktiškai palaikanti ribojimus, tą padaryti yra sunku atskirų partijų, frakcijų iniciatyvomis“, – LRT radijui pirmadienį sakė A.Armonaitė.

Ministrė pridūrė, kad didesniems alkoholio prekybos tvarkos pakeitimams reikėtų liberalesnės daugumos valdžioje.

„Mes nešame tam tikrus Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimus, jie palengvintų, padėtų šiek tiek adekvačiau veikti ir gamintojams, ir prekybininkams, tai yra labai nedideli pakeitimai. Tokie, kokius tikiuosi, kad įmanoma bus priimti Seime. Visa kita – reikia liberalesnės daugumos“, – sakė A.Armonaitė.

Jos vadovaujama ministerija siūlo plėsti alkoholio prekybą parodose, mugėse ir masiniuose renginiuose – čia siūloma leisti prekiauti alumi, alaus mišiniais, nestipriais natūralios fermentacijos gėrimais, vaisių vynu, alkoholiniais kokteiliais.

Ministerija taip pat siūlo panaikinti dalį vienkartinių prekybos alkoholiu licencijų rūšių, vietoj 9 įvedant tik tris. Dabar penkios licencijos yra vienkartinės, išduodamos prekybai įvairiuose renginiuose ir mugėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis