A.Armonaitė viliasi, kad su „SpaceX“ bendradarbiavimas tvirtės

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė norėtų, kad Lietuvos intensyvus bendradarbiavimas su JAV kosmoso bendrove „SpaceX“ augtų ir tvirtėtų.
BNS nuotr.
Aušrinė Armonaitė

„Lietuvos įmonės jau dabar bendradarbiauja su šia kosmoso bendrove, „Starlink“ startavo Lietuvoje. Norime, kad šis intensyvus bendradarbiavimas nuolat augtų ir tvirtėtų. Akivaizdu, kad ir kompanija vertina mūsų šalį, nes tokio lygmens susitikimo kol kas Lietuva nebuvo turėjusi“, – pranešime penktadienį teigė ekonomikos ir inovacijų ministrė JAV susitikusi su vienu „SpaceX“ vadovų Bretu Johnsenu.

Kaip nurodė ministerija, A.Armonaitė su „SpaceX“ atstovais aptarti veiklos buvo susitikusi praėjusių metų rugsėjį Lietuvoje. Prieš dvejus metus įmonė įsteigė „Starlink“ padalinį mūsų šalyje ir teikia plačiajuosčio palydovinio interneto paslaugas.

Pernai Ekonomikos ir inovacijų ministerija pristatė Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepciją. Lietuva siekia tapti konkurencingų kosminių paslaugų teikėja ir kurti pažangiais moksliniais tyrimais paremtus sprendimus ir technologijas.

Šalies mokslo institucijos ir kosmoso srityje veikiančios įmonės aktyviai dalyvauja Europos kosmoso agentūros (EKA) ir kitose tarptautinėse programose. Nuo praėjusių metų Lietuvoje veikia EKA verslo inkubatorius („ESA BIC Lietuva“), kurio tikslas – padėti augti perspektyviems šalies kosmoso startuoliams. Per artimiausius metus inkubatorius turėtų atrinkti ir paremti 20 startuolių, o jų idėjas padėti išplėtoti į aukštą pridėtinę vertę kuriančius kosmoso verslus.

Inovacijų agentūroje sėkmingai veikia „Space Hub“ Lietuvos padalinys, kurio misija – įvairiapusiškai plėtoti Lietuvos kosmoso ekosistemos veiklas.

„Starlink“ paslaugos Lietuvoje teikiamos nuo 2021 metų pabaigos, kai „Space X“ čia įsteigė savo padalinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis