Po rekonstrukcijos asfalto danga kelyje nuo 6 metrų išplatinta iki 8 metrų, sankryžose, kur krašto kelias Anykščiai–Troškūnai–Panevėžys kertasi su rajoninės reikšmės keliais, įdiegtos šiuolaikiškos ES eismo saugumo užtikrinimo priemonės. Visame rekonstruotame ruože atnaujintos 9 autobusų sustojimo aikštelės, išasfaltuotos nuovažos, susidėvėjusios vandens pralaidos pakeistos naujomis, sumontuoti metaliniai atitvarai, prie Gitėnų kaimo kapinių įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, teigiama išplatintame pranešime.
Rekonstruojant tiltą per Nevėžio upę įrengta nauja tilto perdanga ir krantinių atramų dalys. Tiltas išplatintas nuo 9 iki 10 metrų, įrengta 16 paviršinio vandens surinkimo šulinėlių. Įrengta visiškai nauja kelio konstrukcija su dvisluoksne asfaltbetonio danga. Tilto tarpinės atramos nuvalytos, atnaujintos ir perdažytos. Sumontuotos naujos šalitilčio plokštės, įrengti šulinėliai, pastatyti nauji šlaitiniai laiptai, įrengti nauji cinkuoti metaliniai atitvarai ir turėklai, sutvarkyti kelkrašciai.
Minėti darbai buvo vykdomi vadovaujantis 2010 m. vasario 10 d. rangos darbų sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie LR Susisiekimo ministerijos. Projektas – „Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra. Valstybinės reikšmės kelių rekonstrukcija (II etapas), I sutartis“.
Nuo 2010 m. pradžios, rekonstruojant valstybinės reikšmės kelio Anykščiai–Troškūnai–Panevėžys ruožą nuo 39,65 iki 48,10 km ir 44,14 kilometre esantį tiltą, atlikta darbų už 9,46 mln. Lt. Projektas finansuotas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
„Kelias Anykščiai–Troškūnai–Panevėžys yra valstybinės reikšmės krašto kelias, patenkantis į jungčių su tarptautiniais transporto koridoriais žemėlapį. Mūsų bendrovės baigti rangos darbai yra didelio projekto, apimančio ir kitus šalies regionus, dalis. Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtrai Lietuvai 2009 metų pabaigoje skirta iki 147 mln. Lt Europos regioninės plėtros fondo paramos“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.