Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

AB „Snaigė“ pirmąjį ketvirtį džiaugėsi stabiliais pardavimais

AB „Snaigė“ per pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė beveik 22 mln. Lt apyvartą (neaudituotais nekonsoliduotais duomenimis) beveik tiek pat kaip ir pernai tuo pačiu laikotarpiu. „Tai puikus rezultatas, žinant, kad kai kurios svarbios mums rinkos išgyveno ekonominį nuosmukį“, – teigė AB „Snaigė“ generalinis direktorius Gediminas Čeika.
„Snaigė“
„Snaigė“ / BFL nuotr.

Pasak G. Čeikos, šie rezultatai buvo pasiekti sutelkus pardavimus pelningesnėse Pabaltijo bei Rytų rinkose, ypač Ukrainoje, kur pardavimas išaugo net 36 proc. palyginus su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu. -„Puikius rezultatus pasiekėme ir kai kuriuose vakarų rinkose, pavyzdžiui Vokietijoje, kur per pirmą šių metų ketvirtį šaldytuvų pardavimas į šią šalį padidėjo 30 proc. palyginus su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu. – teigė G. Čeika. – „Iš dalies šį augimą sąlygojo prasidėjusi prekyba su nauju klientu „Bomann“.

Bendrovės pranešime spaudai teigiama, kad AB „Snaigė“ pajuto pirmuosius teigiamus pokyčius, susijusius su bendrovės susiliejimu su Rusijos pramoninės šaldymo įrangos gamintoja „Polair“. „Polair“  padedama bendrovė pagamino ir pardavė 3,6 tūkst. vnt. komercinės paskirties šaldytuvų t.y. dvigubai daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Be to, siekdami sutaupyti vykdant bendrus žaliavų, medžiagų bei komplektuojančių detalių pirkimus. abiejų bendrovių pirkimų specialistai glaudžiai dirba kartu, didžiausią dėmesį skirdami pirkimų optimizavimui.

AB „Snaigė“ generalinis direktorius teigiamai vertina I ketvirčio rezultatus. „Savo užsibrėžtus I ketvirčio pardavimo planus pasiekėme“, – teigė G.Čeika. „Tačiau didžiausią dėmesį skyrėme naujų gaminių vystymui bei pasiruošimui vasarą prasidėsiančiam šaldymo prietaisų prekybos sezonui“.

Šių metų antrą ir trečią ketvirtį bendrovė rengiasi pristatyti atnaujintą „Snaigė Ice Logic“ šaldytuvų seriją. Šie šaldytuvai ne tik nustebins vartotojus atsinaujinusiu vidaus dizainu, bet ir naujomis technologijomis, tokiomis kaip dinamine šaldymo sistema, nuline zona, elektroniniu valdymu. Norėdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas Ukrainoje, bendrovė šių produktų pristatymą parems nacionaline reklamine kampanija TV, interneto ir išorinės reklamos kanalais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?