Pasak G. Čeikos, šie rezultatai buvo pasiekti sutelkus pardavimus pelningesnėse Pabaltijo bei Rytų rinkose, ypač Ukrainoje, kur pardavimas išaugo net 36 proc. palyginus su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu. -„Puikius rezultatus pasiekėme ir kai kuriuose vakarų rinkose, pavyzdžiui Vokietijoje, kur per pirmą šių metų ketvirtį šaldytuvų pardavimas į šią šalį padidėjo 30 proc. palyginus su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu. – teigė G. Čeika. – „Iš dalies šį augimą sąlygojo prasidėjusi prekyba su nauju klientu „Bomann“.
Bendrovės pranešime spaudai teigiama, kad AB „Snaigė“ pajuto pirmuosius teigiamus pokyčius, susijusius su bendrovės susiliejimu su Rusijos pramoninės šaldymo įrangos gamintoja „Polair“. „Polair“ padedama bendrovė pagamino ir pardavė 3,6 tūkst. vnt. komercinės paskirties šaldytuvų t.y. dvigubai daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Be to, siekdami sutaupyti vykdant bendrus žaliavų, medžiagų bei komplektuojančių detalių pirkimus. abiejų bendrovių pirkimų specialistai glaudžiai dirba kartu, didžiausią dėmesį skirdami pirkimų optimizavimui.
AB „Snaigė“ generalinis direktorius teigiamai vertina I ketvirčio rezultatus. „Savo užsibrėžtus I ketvirčio pardavimo planus pasiekėme“, – teigė G.Čeika. „Tačiau didžiausią dėmesį skyrėme naujų gaminių vystymui bei pasiruošimui vasarą prasidėsiančiam šaldymo prietaisų prekybos sezonui“.
Šių metų antrą ir trečią ketvirtį bendrovė rengiasi pristatyti atnaujintą „Snaigė Ice Logic“ šaldytuvų seriją. Šie šaldytuvai ne tik nustebins vartotojus atsinaujinusiu vidaus dizainu, bet ir naujomis technologijomis, tokiomis kaip dinamine šaldymo sistema, nuline zona, elektroniniu valdymu. Norėdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas Ukrainoje, bendrovė šių produktų pristatymą parems nacionaline reklamine kampanija TV, interneto ir išorinės reklamos kanalais.