„Accor“ tinklo vadovas: Prancūzijos viešbučių pramonė yra „parklupdyta ant kelių“

Prancūzijos viešbučių pramonė yra „parklupdyta ant kelių“, penktadienį pareiškė viešbučių grupės „Accor“ vadovas, o jos atstovai negali sau leisti kelti atlyginimų, nors ir neranda pakankamai darbuotojų, kad galėtų atsigauti grįžtant turistams.
„Accor Hotels“
„Accor Hotels“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šeštos pagal dydį viešbučių grupės pasaulyje vadovas Sebastienas Bazinas prancūzų radijo stočiai RMC teigė, kad šiuo metu viešbučių tinklui „Accor“ Prancūzijoje trūksta mažiausiai 2 tūkst. darbuotojų, nes turizmo rinka pradeda atsigauti, o lankytojai iš užsienio grįžta, nepaisant to, kad srautai vis dar yra gerokai mažesni nei iki pandemijos.

Pasak S.Bazino, daugelis darbuotojų negrįžo, „nes jų gyvenimas keitėsi karantino metu, jie persikėlė, pakeitė profesiją, nesutiko su pakitusiomis darbo valandomis“.

Daugelio šalių svetingumo pramonė atstovai skundžiasi sunkumais randant darbuotojų, o kai kurie darbdaviai mėgina prisivilioti darbuotojus didesniu atlyginimu.

Tačiau S.Bazinas pažymėjo, kad tai tik dalis problemos.

„Jei man reikės mokėti daugiau, ar to pakaks? Ne. Ar aš galiu tai padaryti? Ne. Tai yra problema“, – kalbėjo viešbučių vadovas.

S.Bazinas paragino vyriausybę sumažinti socialinius mokesčius naujiems darbuotojams, kad sektorius vėl pradėtų įgauti pagreitį.

„Visa viešbučių pramonė parklupdyta ant kelių“, – pareiškė jis, pabrėždamas, kad viešbučiai turi turėti galimybę priimti grįžtančius turistus, jei nori išgyventi.

S.Bazinas taip pat teigė, kad pramonė turi ieškoti būdų pasikeisti, kad jos darbo vietos taptų patrauklesnės, ypač dėl nepatogių darbo valandų, ir pažymėjo, kad, nepaisant visų mokymo programų, šiam sektoriui sunku įdarbinti naujų darbuotojų.

„Accor“ valdo tokius prekių ženklus kaip „Raffles“ ir „Sofitel“, „Pullman“, „Ibis“ ir „F1“. Tinklas turi 5,2 tūkst. viešbučių 110 šalių, kuriuose dirba 260 tūkst. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų