Afrikos aviacijos pramonė dėl pandemijos prarado 55 mlrd. JAV dolerių

Afrikos kelionių ir turizmo pramonei koronaviruso pandemija atsieis 55 mlrd. JAV dolerių prarastų pajamų, ketvirtadienį pranešė Afrikos Sąjunga.
Skrydžiai
Skrydžiai / 123rf.com nuotr.

Žemyne, kur safariai yra galingas turistų magnetas, turizmo sektorius smarkiai nukentėjo dėl karantino, per kurį buvo užvertos oro, sausumos ir jūros sienos.

„Poveikis yra tikrai didelis“, -– per virtualią konferenciją, kurią organizavo Pasaulio ekonomikos forumas ir Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), pareiškė Afrikos Sąjungos komisarė Amani Abou-Zeid.

„Kalbame apie 55 mlrd. JAV dolerių, prarastus per tris tų metų, kai tikėjomės kelionių ir oro transporto srautų augimo, mėnesius, – perspėjo komisarė. – Esama oro linijų bendrovių, kurios gali neišgyventi.“

„Afrikoje turizmas nėra prabanga, – pridūrė komisarė. – Tai yra mūsų pragyvenimo šaltinis.“

Nepaisant nuolat augančio koronaviruso užkrato atvejų, visos Afrikos šalys rengia planus atnaujinti susisiekimą oru.

Daugybė Afrikos valstybių praėjusią savaitę atvėrė savo sienas, įskaitant Zambiją ir Siera Leonę. Senegalas paskelbė atnaujinąs tarptautines keliones oro transportu nuo liepos 15 dienos.

Afrikoje užregistruota daugiau nei 420 000 užsikrėtimo koronavirusu atvejų ir daugiau kaip 10 000 viruso sukeltų mirčių.

Pietų Afrika yra labiausiai nuo koronaviruso protrūkio nukentėjusi Užsachario regiono šalis.

Afrikoje orlaiviais per pastaruosius tris mėnesius tarptautiniais maršrutais skrido 60 mln. mažiau keleivių, o vidaus kelionėms – 30 mln. mažiau.

Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO) skaičiuoja, kad oro bendrovėms reikės mažiausiai 20 mlrd. JAV dolerių paskatų paketo, kad jos galėtų vėl pakilti į dangų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis