Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aibė“ auga lėčiau

Baltijos šalių mažmeninės prekybos tinklas „Aibė“ Lietuvoje ir Latvijoje per tris 2008 metų ketvirčius pasiekė 839,096 mln. litų apyvartą -15,6 proc daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kai apyvarta siekė 726,168 mln. litų.

Prekybos tinklo pardavimai Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 13 proc. iki 512,193 mln. litų, ketvirtadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

Latvijoje „Aibės“ tinklo apyvarta ūgtelėjo 19 proc. - iki 326,902 mln. litų.

„Palyginę antrojo ir trečiojo šių metų ketvirčių duomenis, pastebime, kad apyvartos augimas yra sulėtėjęs. Be abejo, ekonominiai pokyčiai turėjo įtakos gyventojų apsipirkimo įpročiams. Kita vertus, rezultatai rodo, kad apyvartos augimas stabilizavosi, todėl tikimės, kad ir paskutinį metų ketvirtį nebus ženklių apyvartos svyravimų", - teigia „Aibė Baltic" valdybos pirmininkas Arūnas Griškėnas.

„Aibės„ tinklas veikia nuo 1999 metų, o šiuo metu Lietuvoje ir Latvijoje jis turi apie tūkstantį parduotuvių.

Pernai „Aibė Baltic“ pasiekė 1,3 mlrd. litų apyvartą, iš jos Lietuvoje - 733 mln. litų (16 proc. daugiau nei 2006-aisiais), Latvijoje - 495,5 mln. litų (25 proc. daugiau). Šiemet grupė planuoja 1,5 mlrd. litų apyvartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų