„Nuoširdžiai tikiu, kad pasiekėme tašką, kai technologiniai pokyčiai ir proveržiai elektrinių variklių, autonominių skrydžių, dirbtinio intelekto, mašinų mokymosi ir naujų medžiagų srityse, susijungs, įskaitant ir duomenų naudojimą, ir mes tikrai išgyvensime tikrą trečiąją revoliuciją aeronautikos srityje“, – agentūrai AFP duotame interviu sakė T.Endersas.
„Žinoma, tai mes sužinosime gal po dvidešimties metų, kai žvelgsime atgalios ir sakysime: „Vaje, mes tai padarėme, mes tai supratome, mes tam pasirengėme. Arba mes tai pražiopsojome, kodėl mes tai pražiopsojome“, – Amsterdame vykstančio metinio „Airbus“ visuotinio susirinkimo kuluaruose sakė jis.
„Žinoma, nenoriu po dvidešimties metų sakyti: „Jėzau, stovėjau prie bendrovės vairo, ir mes tai pražiopsojome. Kaip tai galėjo įvykti?“ – sakė „Airbus“ vadovas.
Veikiausiai tai ir paskatino sprendimus grupėje, dėl kurių jis dabar yra smarkiai kritikuojamas.
Pernai lapkritį įmonė pranešė Europoje atleisianti daugiau nei 1100 darbuotojų ir uždarysianti savo gamyklą Siurnese, netoli Paryžiaus, įgyvendindama savo restruktūrizavimo programą. Profsąjungos kaltina vadovybę mažinant darbuotojų skaičių tuomet, kai bendrovė turi užsakymų dešimčiai metų į priekį. Jų vertė siekia beveik 1 trln. eurų.
Tačiau „Airbus“ susiduria su įvairiais iššūkiais, todėl ieško sąnaudų mažinimo galimybių. Bendrovės sraigtasparnių gamybos padalinys kenčia nuo silpnos rinkos. Bendrovei teko atidėti beveik 2 mlrd. eurų padengti išlaidas, susijusias su kariniu modeliu A400M. Keleivinio lėktuvo A380 paklausa taip pat nėra iš gerųjų.
Tačiau T. Endersas pabrėžė, kad „Airbus“ neketina mažinti investicijų. „Apskritai, mes investuojame į inovacijas ir skaitmenizaciją daugiau, nei tai darėme ankstesniais metais. Labai svarbu ruoštis ateičiai“, – sakė jis.