„Akola group“ investuoja 1,9 mln. eurų į startuolį „OMG Bubble Tea“

Didžiausia Baltijos šalių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupė „Akola group“ (buvusi „Linas Agro Group“) investuoja 1,9 mln. eurų į nealkoholinių gėrimų startuolį „OMG Bubble Tea“ – ji įsigis mažumos akcijų paketą ir gaus vietą valdyboje.
Darius Zubas
Darius Zubas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kovo 14 dieną įmonės pasirašė tai numatantį susitarimą, pranešė „Akola group“.

„Akola group“ finansų direktorius Mažvydas Šileika sako, jog „OMG Bubble Tea“ yra augantis startuolis, per metus kelis kartus padidinęs gamybą ir pajamas, o 2024 ir 2025 metais įmonė numato augti kartais.

„Pati pasaulinė burbulinės arbatos rinka, 2022 metais siekusi 3 mlrd. JAV dolerių, ekspertų manymu, iki 2032 metų augs kasmet po 6,3 proc., o Europos rinka kasmet didės po 8 proc., tad startuolio perspektyva daug žadanti“, – pranešime sakė M.Šileika, kuris dirbs ir įmonės valdyboje.

Pasak jo, investicija startuoliui leis plėstis dar didesniu tempu.

„Savo veiklos strategijoje esame numatę didinti maisto produktų svorį bendroje įmonių grupės veikloje, taip auginant bendrą grupės pelningumą ir vertę. Investuojame ne tik į gamybos pajėgumų didinimą – ieškome nedidelių augančių gamintojų. Tai tikrai ne paskutinė mūsų investicija į gėrimų gamybos startuolius“, – sako M. Šileika.

Pasak „OMG Bubble Tea“ direktoriaus Jono Karoso, įmonei pavyko suformuoti labai stiprią komandą, užsitikrinti žaliavų tiekimą ir geras pozicijas kai kuriuose prekybos tinkluose užsienyje.

„Pasaulinės tendencijos rodo paklausos augimą, tad ir mes norime jomis pasinaudoti, išplėsti apimtis. (...) Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios augame labai sparčiu tempu. Akola group investicija leis tą tempą dar labiau padidinti“, – pranešime sako J. Karosas.

„OMG Bubble Tea“ yra 2022 metais įkurta natūralios burbulinės arbatos gamintoja, apie 95 proc. produkcijos eksportuojanti į Prancūziją, Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Austriją ir kitas šalis. Įmonėje, kurios gamybinė bazė yra Panevėžyje, dirba 143 darbuotojai.

Tai jau antroji „ Akola group“ investicija į startuolius. Prieš kelerius metus grupė investavo į išmanaus ūkininkavimo programėlę sukūrusį startuolį „Geoface“, o vėliau įsigijo visą jo akcijų paketą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis