Aktyvumas JAV paslaugų sektoriuje kovą pasiekė rekordinį lygį

Verslo aktyvumas JAV paslaugų sektoriuje kovą pasiekė rekordinį lygį, tačiau dėl staigaus aktyvumo šuolio padidėjo įtampa tiekimo grandinėse ir pakilo kainos, parodė Tiekimo valdymo instituto (ISM) paskelbta tyrimo ataskaita.
Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV)
Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Instituto skaičiuojamas pirkimo vadybininkų indeksas („ISM Non-Manufacturing“) pirmąjį pavasario mėnesį pakilo nuo 55,3 punkto mėnesiu anksčiau iki 63,7 punkto, viršijęs ankstesnį rekordą, kuris buvo pasiektas 2018 metų spalį.

„Verslo aktyvumas atsigauna, nes privalomi apribojimai, regis, yra švelninami ir prasideda pavasaris“, – rašoma ataskaitoje, kurioje cituojami įvairių JAV paslaugų sektoriaus segmentų atstovai.

Ataskaitoje buvo paminėta ir keletas įspėjimų.

Kai kurios iš instituto apklaustų bendrovių nurodė, jog susiduria su daugiau logistikos problemų ir darbo jėgos trūkumu, kuris gali sutrikdyti atsigavimą.

Be to, ataskaitoje nurodyta, jog kainos „kovą padidėjo ir augo sparčiau“. Didesnes kainas paminėjo visų į apklausą įtrauktų 18 sektorių bendrovės.

ISM atstovas Anthony Nievesas pareiškė, jog su dideliu darbo jėgos trūkumu susiduria maitinimo paslaugų ir viešbučių sektoriai, ypač tose valstijose, kurios dėl COVID-19 buvo įvedusios griežtų apribojimų, bet dabar juos švelnina.

Tačiau, jo nuomone, tyrimo rezultatai yra „labai palankūs“.

Finansinių paslaugų bendrovės „FHN Financial“ vyresnysis ekonomistas Willas Compernolle‘as ataskaitą pavadino iš esmės teigiama.

„Visų paslaugų sektoriaus segmentų atstovai praneša apie įspūdingą augimą ir reiškia optimizmą dėl ateities“, – pareiškė jis ir pridūrė, jog tyrimo rezultatai rodo, kad „paslaugų bendrovės vis dar taikosi prie padidėjusios paklausos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų