Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alaus, degtinės, mėsos, pieno ir duonos gaminių lietuviški ženklai gerokai aplenkia užsienio produkciją

Lietuviški prekių ženklai pagal pardavimų pajamas pirmauja alaus, degtinės, mėsos, pieno ir duonos gaminių kategorijose, rodo didžiųjų prekybos tinklų duomenys, pateikti „Verslo žinioms“.
Duona
Duona / Gedimino Savickio/BFL nuotr.

Šiose erdvėse lietuviški ženklai gerokai aplenkia užsienio produkciją. Prie pardavimų sėkmės prisideda gamintojų susitarimai su prekybos centrais dėl produktų išdėstymo lentynose.

Prekybos tinklai vienbalsiai teigia, kad lietuviai yra lojalūs vietiniams prekių ženklams, priskiriamiems greitai vartojamų produktų kategorijai. Mūsų šalies gyventojai mieliau renkasi lietuvišką maisto produktą nei analogišką užsieninį gaminį.

Tokį gyventojų pasirinkimą lemia tai, kad Lietuvoje stipri mėsos, pieno ir duonos gaminių pramonė, nedidelis kainų skirtumas tarp lietuviškų ir užsieninių gaminių, be to, pieno produktų, mėsos ir duonos gaminių galiojimo laikas yra salyginai trumpas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai