„Yra įvairiausių skaičiavimų. Pats kraštutinis atvejis, kuriuo aš netikiu, kad tai galėtų atsitikti, jei jokio eksporto neturėtume į Rusiją ir mūsų logistika nebūtų panaudota, – nei sandėliavimas, nei pervežimai, tai galėtų būti 4 proc. BVP mažėjimas“, – interviu Žinių radijui ketvirtadienį sakė A.Butkevičius.
Anot jo, Lietuva neplanuoja kalbėtis su Maskva, šiuo metu ieškoma alternatyvų Rusijai. Pavyzdžiui, toliau ketinama kalbėtis su Kinija.
Dabar mes į Maskvą neplanuojame siųsti pareigūnų
„Dabar mes į Maskvą neplanuojame siųsti pareigūnų. Užsienio reikalų ministerija dirba, kiek aš žinau, dar kol kas nepavyksta užmegzti tiesioginio kontakto su Rusijos muitinės departamento vadovu. Puikiai žinot, kad dabar ekonominiai santykiai su Baltarusija yra pagerėję. Dirbama su kitomis valstybėmis, planuoju Serbijoje susitikti su Kinijos ministru pirmininku. Tikimybė yra labai maža (pralaužti ledus – BNS), bet kalbėtis reikia“, – aiškino ministras pirmininkas.
Anot jo, sugriežtintos vežėjų patikros klausimas gruodį bus keliamas Briuselyje.
„Briuselyje gruodžio 3 dieną transporto taryboje Lietuva iškels šią problemą pasienyje, nes mes Europos Sąjungoje turime turėti bendrą poziciją. Pristatysim, kokią įtaką sudaro transporto sektorius Lietuvoje – didžiulę įtaką, nuo 12-13 proc. Aišku, čia plačiąja prasme kalbu, ne tik su Rusija susijusio transporto sektoriaus“, – kalbėjo A.Butkevičius.