„Alibaba“ įplaukas per metus padidino 9 proc., atsisakė išskirstyti debesijos verslą

Kinijos internetinės prekybos milžinės „Alibaba Group Holding“ veikla vėl tapo pelninga, pardavimų pajamų augimui per metus pranokus lūkesčius.
AFP-Scanpix nuotr.
AFP-Scanpix nuotr.

Anot bendrovės pranešimo, per antrąją jos finansinių metų ketvirtį (liepos-rugsėjo mėnesiais) uždirbta 27,71 mlrd. juanių grynojo pelno, palyginti su 20,56 mlrd. juanių grynuoju nuostoliu prieš metus, įplaukoms didėjus nuo 207,18 mlrd. iki 224,79 mlrd. juanių.

Tiek suderintas pelnas akcijai, tiek ir įplaukos viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkius.

„Taobao“ and Tmall Group“ padalinio, vienijančio virtinę elektroninės komercijos platformų, pajamos augo 4 proc. iki 97,65 mlrd. juanių, o „Alibaba International Digital Commerce Group“, kuris valdo „Lazada“, „AliExpress“, „Trendyol“ ir „Alibaba.com“ – 53 proc. iki 24,51 mlrd. juanių, tuo tarpu debesijos paslaugų padalinio – tik 2 proc. iki 27,65 mlrd. juanių.

Bendrovė įspėjo, kad pastaruoju metu išplėsti ribojimai pažangių lustų tiekimui iš JAV į Kiniją gali turėti esminės neigiamos įtakos debesijos padalinio galimybėms parduoti produktus ir paslaugas bei vykdyti esamų sutarčių sąlygas. Atsižvelgdama į šias aplinkybes „Alibaba“ nusprendė visiškai atsisakyti debesijos verslo išskirstymo ir vietoj to sutelks dėmesį į „tvaraus augimo modelio“ padalinio kūrimą.

Be to, bendrovė nusprendė stabdyti prekybos maisto produktais tinklo „Freshippo“ pirminio viešojo akcijų platinimo bei jų kotiravimo biržoje planus.

„Alibaba“ yra pagrindinė besiplečiančios Kinijos skaitmeninės ekonomikos veikėja ir pagrindinės internetinės prekybos operatorė. Jos veiklos rezultatai laikomi visos šalies vartojimo barometru, kurio rodikliai pastaraisiais mėnesiais krito.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų