„Alibaba“ pelnas per metus dėl investicijų nurašymų sunyko 89 proc.

Kinijos internetinės prekybos milžinė „Alibaba Group Holding“ grynąjį pelną per metus sumažino 89 proc., įplaukoms augus 7 procento.
STR / AFP
STR / AFP
Temos: 1 „Alibaba“

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas jos finansinių metų paskutinį ketvirtį (sausio-kovo mėnesiais), palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sunyko nuo 23,5 mlrd. iki 3,3 mlrd. juanių (420 mln. eurų), pardavimų pajamos siekus 221,9 mlrd. juanių (28,4 mlrd. eurų).

Pelno kritimą bendrovė sieja su nepasiteisinusių investicijų nurašymais.

Tuo tarpu suderintas pelnas sumenko kukliai ir buvo nedaug mažesnis nei prognozavo analitikai.

„Taobao and Tmall Group“ padalinio, vienijančio virtinę elektroninės komercijos platformų, pajamos augo 4 proc. iki 93,2 mlrd. juanių, o „Alibaba International Digital Commerce Group“, kuris valdo „Lazada“, „AliExpress“, „Trendyol“ ir „Alibaba.com“ – 45 proc. iki 27,4 mlrd. juanių, debesijos paslaugų padalinio – 3 proc. iki 25,6 mlrd. juanių.

Visų praėjusių finansinių metų įplaukos didėjo 8 proc. iki 941,2 mlrd. juanių (120,6 mlrd. eurų), o grynasis pelnas – 9 proc. iki 71,3 mlrd. juanių (9,14 mlrd. eurų).

„Alibaba“ yra viena didžiausių Kinijos technologijų industrijos dalyvių, kurios veikla apima mažmeninę prekybą, skaitmeninius mokėjimus, dirbtinį intelektą ir pramogas.

Kinijos technologijų sektorius nukentėjo nuo 2020-aisiais šalies vyriausybės pradėtų reguliavimo priemonių, kurias iš dalies paskatino jos nuogąstavimai, kad kelios kompanijos sukaupė per daug galios ir kapitalo.

Praėjusiais metais „Alibaba“ paskelbė apie planus atlikti reikšmingą restruktūrizavimą, per kurį bus padalinta į šešis atskirus verslo subjektus. Analitikų manymu, šio sprendimo tikslas padaryti grupę lankstesne ir atsparesne galimiems tolesniems nepalankiems valstybiniams reguliavimams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis