Per 24 valandas trukusį išpardavimą buvo parduota prekių už daugiau nei 268 mlrd. juanių (38,3 mlrd. JAV dolerių).
Išankstiniais duomenimis, apsipirko apie 0,5 mlrd. žmonių ir iš Kinijos, ir iš įvairių viso pasaulio šalių.
Per mažiau nei 90 minučių nuo išpardavimų pradžios pardavimai „Alibaba“ platformose pasiekė 114 mlrd. juanių (16,3 mlrd. JAV dolerių), o tai sudaro daugiau nei pusę apyvartos, kuri buvo pasiekta per visą pernykštę „Vienišių dieną“, pažymi agentūra „Bloomberg“.
2018 metų lapkričio 11 dieną buvo parduota prekių už 213,5 mlrd. juanių (30,7 mlrd. JAV dolerių) ir ši suma buvo 27 proc. didesnė negu metais anksčiau.
„Vienišių dieną“ parduodama daugiau prekių negu per penkias dienas trunkantį JAV išpardavimų maratoną nuo Padėkos dienos iki vadinamojo kibernetinio pirmadienio. Šiemet šie išpardavimai vyks nuo lapkričio 28 iki gruodžio 1 dienos.
„Vienišių diena“ (arba „Viengungių diena“) yra ne visai tradicinė kinų šventė. Kinijos komunistų partijos laikraščio „Renmin Ribao“ („Liaudies dienraštis“) duomenimis, Kinijos studentai ją sugalvojo 10-ąjį dešimtmetį kaip Šv. Valentino dienos priešpriešą. Lapkričio 11-osios data buvo pasirinkta neatsitiktinai – skaičių magija tikinčių kinų nuomone, skaičius 11.11 primena „plikas šakas“ – taip Kinijoje vadinami vieniši vyrai ir moterys.
Rengti išpardavimus per „Vienišių dieną“ „Alibaba“ sugalvojo 2009 metais. Nors šią idėją perėmė ir konkurentai, įskaitant JD.com, išpardavimai Viengungių dieną siejami būtent su „Alibaba“.