Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alkoholio verslas užsienio rinkose didina reklamos apimtis

Šalies verslininkai neslepia užsienio rinkose didinantys reklamos apimtį arba besiimantys dar radikalesnių sprendimų – leidinius planuoja anglų kalba, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alka“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijos į rinkodara užsienyje dvigubėja, o su užpernai – trigubėja.

2019-2020 metais investicijos į valdomų prekių ženklų rinkodarą užsienyje kasmet augs maždaug po 30 proc.

Didžiausią prioritetą tarp užsienio šalių bendrovė skiria kaimynų rinkoms, Latvijai ir Estijai, taip pat Jungtinei Karalystei, Ukrainai, Lenkijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai