Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amelina“ planuoja 8,5 proc. apyvartos augimą

Panevėžio kviečių krakmolo gamybos bendrovė „Amilina“ per praėjusius finansinius metus, kurie baigėsi šių metų rugsėjį, pajamas padidino 74 proc. iki 295 mln. litų ir uždirbo apie 7,6 mln. litų neaudituoto grynojo pelno.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Temos: 1 Krakmolas

Šiais finansiniais metais bendrovė pajamas planuoja padidinti 8,5 proc. iki 320 mln. litų, antradienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Pajamų augimas planuojamas, nes popieriaus pramonei skirto modifikuotojo krakmolo pardavimo kaina yra didesnė nei iki šiol gaminto natyvinio krakmolo. Taip pat užsibrėžta išnaudoti visą gamybos pajėgumą ir jį didinti.

„2011 metų lapkričio mėnesį atidarysime naują modifikuotojo krakmolo fabriką, be to, paleidžiame automatizuoto pakavimo ir sandėliavimo cechus. Kadangi jau šiuo metu išnaudojame turimą gamybos pajėgumą, kitąmet planuojame investicijas, kurios jau ateinančių metų viduryje padidintų apyvartą bent trečdaliu“, – teigė „Amilinos“ generalinis direktorius Mindaugas Gedvilas.

„Amilina“ anksčiau skelbėsi 2012-2104 metais planuojanti 150 mln. litų investicijas, praėjusiais finansiniais metais įmonė investicijoms skyrė daugiau kaip 25 mln. litų.

Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) praėjusiais finansiniais metais buvo 27,8 mln. litų – 2,3 karto daugiau nei 2010 finansiniais metais, kai jis buvo 12,3 mln. litų.

43,87 proc. „Amilinos“ akcijų šiemet įsigijo didžiausia Europos krakmolo gamintoja Prancūzijos bendrovė „Roquette Freres“. 45,1 proc. įmonės įstatinio kapitalo valdo Dano Tvarijonavičiaus kontroliuojama bendrovė „Grūdainė“, 8,53 proc. – pats D.Tvarijonavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?