Kaip parodė apklausa, šiemet prekės, įsigytos internete, sudarė maždaug 51 proc. visų pirkinių, 2015 metais ši dalis siekė 48 proc., o 2014 metais – 47 procentus.
Vis dažniau internete apsiperkama naudojant išmaniuosius telefonus – šiuo būdu šiemet nupirkta 44 proc. visų internete įsigytų prekių, tuo tarpu prieš metus ši dalis siekė 41 proc., rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
Tradiciniu būdu – tai yra, nueiti į parduotuvę, išsirinkti prekę vietoje ir ją įsigyti, – apsiperka tik 20 proc. respondentų, nors dar prieš metus ši dalis siekė 22 procentus.
Tuo tarpu 42 proc. apklausos dalyvių pareiškė, kad visas prekes perka tik internete.
Apklausoje „Pulse of the Online Shopper“ dalyvavo daugiau kaip 5 tūkst. žmonių, kurie per tris mėnesius ne mažiau kaip du kartus apsiperka elektroninėse parduotuvėse, įskaitant maisto prekėmis prekiaujančias interneto parduotuves. UPS tokias apklausas atlieka jau penkerius metus.