Anykščiai slidinėtojus vilios mažesnėmis kainomis

Dėl atšilimo uždarytos šalies slidinėjimo trasos. Prieš kelias savaites prasidėjęs slidinėjimo sezonas ant Kalitos kalno Anykščiuose taip pat laikinai sustabdytas. Dėl padidėjusios konkurencijos anykštėnai ketina mažinti paslaugų kainas.
Anykščiai
Anykščiai / Aurelijos Jurkėnaitės nuotr.

Nors žiema vėluoja, dirbtiniu  sniegu padengtas Kalitos kalnas dar šios savaitės pradžioje viliojo slidinėtojus.

Pernai įsigiję naujos technikos, įrengę naujus keltuvus anykštėnai per savaitę paruošė  dvi slidinėjimo trasas. Keletą dienų žmonėms pasidžiaugus žiemos pramoga, jas dėl dar labiau sušilusių orų teko uždaryti.

Žinom, kad panevėžiečiai dažnai savaitgaliais važiuoja į Latviją – norime, kad dažniau rinktųsi Anykščius, – sako Anykščių turizmo informacijos centro direktorius Rimantas Sereičikas.

Kol paspaus šaltukas, anykštėnai suka galvas, kaip privilioti slidinėtojų. Kreiptasi į rajono tarybą su prašymu dešimtadaliu sumažinti paslaugų kainas.

„Derindamiesi prie aplinkos, prie kitų konkurentų – Vilniaus, Latvijos slidinėjimo centrų – mes sumažinom kainas, kad būtume patrauklesni. Žinom, kad panevėžiečiai dažnai savaitgaliais važiuoja į Latviją – [norime], kad dažniau rinktųsi Anykščius“, – sako Anykščių turizmo informacijos centro direktorius Rimantas Sereičikas.

Pasiūlymas mokykloms nemokamai ant Kalitos kalno vesti kūno kultūros pamokas nesulaukė susidomėjimo, bet moksleiviai buriasi į slidinėjimo klubą.

„Vaikai pradeda slidinėti, pakviečia tėčius, mamas, senelius. Mokėsi ir 70-metis – čia pradėti galima bet kada“, – teigia slidinėjimo klubo „Kalitos kalnas“ treneris Marius Šinkūnas.

Pasak „Kalitos kalno“ atstovų, dėl atšilimo slidinėjimo trasos uždarytos visoje Lietuvoje, tačiau, tikimasi, laikinai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis