„Mes siekiame tapti pagrindiniu banku savo klientams, kurie patikėtų mums sudėtingiausius finansinius sprendimus. Sistemų suvienodinimas buvo vienas iš svarbiausių strateginių žingsnių siekiant šio tikslo, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus. – Sujungę platformas galėsime visiems klientams teikti tokias pačias paslaugas, o vėliau pasiūlyti geriausius skaitmeninius ir mobiliosios bankininkystės sprendimus.“
Privačių klientų paslaugos ir produktai į bendrą sistemą bus perkelti pirmieji. Perkėlimas, anot banko, vyks palaipsniui, balandžio mėnesį pokyčius pajus klientai, turintys paprasčiausius banko produktus – mokėjimo sąskaitą, kortelę ir internetinę bankininkystę.
Vėliau bus perkeliami klientai, kurie naudojasi sudėtingesniais banko produktais. Planuojama, kad verslo klientų produktų ir paslaugų perkėlimas prasidės antrąjį šių metų ketvirtį.
Artėjant individualiai perkėlimo datai klientai gaus instrukciją, kaip pradėti naudotis bendra „Luminor“ platforma. Banko darbuotojai žada būti pasiruošę patarti klientams visais su šiuo procesu susijusiais klausimais.
„Klientai bendroje platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB“ interneto banko. Perkėlimo procesas sudėliotas ir organizuotas taip, kad kasdienės klientų operacijos vyktų įprastai ritmu, o klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikės fiziškai ateiti į banką“, – rašoma pranešime.
„Luminor“ banko sistemų suvienodinimą ketinama užbaigti iki 2019 metų trečio ketvirčio pabaigos.
„Luminor" sausio pradžioje galutinai užbaigė juridinį susijungimą Baltijos šalyse – susijungė Lietuvoje veikę „Nordea“ ir „DNB“ bankai.