Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apklausa: Lietuvos vyrai kurti savus verslus būtų linkę labiau nei moterys

47 proc. dabartinių samdomų vadovų mąsto apie galimybę pradėti dirbti sau. Daugiau entuziazmo yra tik tarp studentų ar mokinių – 58 proc. jų norėtų įkurti savo verslą, rodo apklausa. Pradėti savo verslą norėtų kas trečias vyras ir kas penkta moteris.
Moteris biure
Biure / Vida Press nuotr.

„Apie nuosavą verslą drąsiau galvoti leidžia palanki ekonominė situacija šalyje bei augantis pasitikėjimas savo jėgomis, kurį dar labiau sustiprina sėkmingai įgyvendintos klasikinės bei drąsios, originalios verslo idėjos. Tai, kad tarp įmonių vadovų yra tiek daug norinčių pasukti savarankišku keliu, leidžia tikėtis, jog sulauksime daugiau kokybiškų verslo projektų, kurie leis įkurti naujų darbo vietų, pagyvinti rinką bei konkurenciją joje, suteikiančią naudą ir vartotojams, ir ieškantiems įsidarbinimo galimybių”, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas Valdas Sutkus.

Išaugę, didele konkurencija pasižymintys didieji Lietuvos miestai savo patrauklumu kurti nuosavą verslą kiek nusileidžia regionams. Apklausa rodo, kad apie verslo startą galvotų 27,6 proc. didžiųjų miestų ir 29,2 proc. regionų gyventojų. Kaimo vietovės šiuo metu atrodo mažiausiai viliojančios – jose verslą pradėti ryžtųsi 23,2 proc. gyventojų.

Palyginti su didmiesčiais, regionuose rinka nėra tokia prisotinta, todėl natūralu, kad ten ir nukrypsta pradedančių verslininkų akys.

„Palyginti su didmiesčiais, regionuose rinka nėra tokia prisotinta, todėl natūralu, kad ten ir nukrypsta pradedančių verslininkų akys. Tačiau tam, kad verslas vystytųsi regionuose, būtina daugiau investuoti į jų infrastruktūrą – užtikrinti greitaeigio interneto ryšį, vystyti viešąjį transportą, gerinant susisiekimą su didesniais miestais, kad gyventi kaimo vietovėse būtų pakankamai komfortiška. Be to, gyventojams vis dažniau renkantis gyventi užmiestyje ar dar atokiau bei taip kuriant naują savo gyvenimo komfortą natūralu, kad iš paskos „migruoja“ ir prekės, ir paslaugos“, – dėsto V.Sutkus.

Dėmesį regionams, anot jo, gali lemti ir interneto suteikiamos galimybės dirbti iš bet kurios vietos, kur tik yra galimybė palaikyti kontaktą su vartotoju.

Reprezentatyvios apklausos duomenimis, apie nuosavą verslą galvoja 39 proc. asmenų, kurių pajamos vienam šeimos nariui viršija 500 eurų.

Apklausą UAB „Investicijų ir verslo garantijos” („Invega”) užsakymu „Spinter Research“ atliko 2017 metų gruodį, joje dalyvavo daugiau nei 1000 respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos