Tam tikslui pasirašyta franšizės sutartis su per tūkstantį parduotuvių pasaulyje turinčia Kanados avalynės kompanija „Aldo Group Inc.“, rašo naujienų portalas vz.lt, remdamasis šaltiniais Kanadoje.
Šaltinių teigimu, pirmosios parduotuvės turi būti atidarytos pavasarį.
„Aldo“ tinklalapyje rašoma, kad bendrovė šiuo metu jau dirba 65 šalyse, tarp jų ir Lenkijoje bei Rusijoje.
Verslo informacijos šaltinis „InsideView“ skelbia, kad 1972 metais įsteigtos, 15 tūkst. darbuotojų turinčios kompanijos metinės pajamos siekia 1,5 mlrd. JAV dolerių (3,59 mlrd. litų). Be avalynės bendrovė prekiauja ir įvairiais aksesuarais moterims, vyrams.
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas interviu „Verslo žinioms“ birželį yra sakęs, kad Lietuvoje rinkos pozicijas bendrovė nori ne tik išlaikyti, bet dar ir sustiprinti. Augti planuojama ir kitose šalyse, ypač aktyviai padidinti plėtrą planuojama Estijoje. „Aprangos“ akiratyje jau šmėžuoja ir Baltarusijos rinka, į kurią anksčiau ar vėliau ketinama įžengti.
„Kai manęs klausia, ką dar norėčiau daryti, tai atsakau, kad dar norisi imtis batų ir brangakmenių verslo. Visose pagrindinėse prekybos ar prabangos gatvėse vyrauja trijų tipų parduotuvės: drabužių, avalynės ir brangakmenių. Gal ir mes į tą pusę pasuksime. Turime žinių, žinome, kaip tai daryti“, – birželį sakė R.Perveneckas.
„Aprangos“ grupė pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 6,404 mln. litų konsoliduoto grynojo pelno – 23 kartus daugiau nei 2010 metų atitinkamu laikotarpiu, kai jis buvo 273 tūkst. litų. Vien antrąjį ketvirtį, palyginti su pernai balandžiu-birželiu, grupės grynasis pelnas išaugo 5,8 karto iki 5,315 mln. litų.
Grupė pirmąjį pusmetį gavo 142,597 mln. litų pajamų, arba 11 proc. daugiau nei 2010 metų pirmąjį pusmetį (127,936 mln. litų). „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) siekė 180,8 mln. litų, arba 12 proc. daugiau.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.