„Apranga“ pranešė, kad jos apyvarta 2014 metais Lietuvoje buvo 110,9 mln. eurų (383,0 mln. litų), arba 4,5 proc. didesnė, Latvijoje – 47,3 mln. eurų (163,3 mln. litų) – 12,5 proc. daugiau, Estijoje – 25,2 mln. eurų (87,2 mln. litų) – 20,9 proc. daugiau.
Pernai ketvirtąjį ketvirtį tinklo apyvarta pasiekė 51,4 mln. eurų (177,5 mln. litų) ir buvo 8,3 proc. didesnė nei 2013 metais: Lietuvoje ji išaugo 6,2 proc., Latvijoje – 6,2 proc., Estijoje – 23,7 procento.
„Aprangos“ mažmeninė prekių apyvarta gruodį buvo 17 mln. eurų (58,8 mln. litų), arba 0,5 proc. didesnė nei 2013 metų gruodį.
Per 2014 metus „Aprangos“ grupė atidarė 20 naujų parduotuvių, 8 rekonstravo ir 7 uždarė. Šiuo metu grupė Baltijos šalyse valdo 161 parduotuvių tinklą, kurių plotas yra 73,2 tūkst. kvadratinių metrų. Jų plotas per metus išaugo 5,1 procento.
„Aprangos“ grupė 2015 metais planuoja pasiekti 204 mln. eurų (704 mln. litų) apyvartą, arba 11 proc. didesnę, nei 2014 metais.
Bendrovės „Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq OMX“ Vilniaus biržoje.