Bankas „Swedbank“ neseniai atliko gyventojų apklausą, kurios rezultatai parodė, jog 53 proc. gyventojų planuoja apsipirkinėti parduotuvėse paskelbus išpardavimus. Pernai tokių apklaustųjų buvo šiek tiek mažiau – 49 proc.
„Lietuviai tikrai laukia išpardavimų ir jais naudojasi. Matyt, per išpardavimus ieškos ir kalėdinių dovanų. Įprastai lapkritis ir gruodis yra tie mėnesiai, kai pradedamos pirkti dovanos, tad lietuviai tikrai išpardavimais naudojasi“, – 15min sakė Jūratė Cvilikienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.
Tai įrodo ir internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ rengtas Vienišių dienos, lapkričio 11 d., išpardavimas. Daugiau nei pusę pardavimų sudarė prekės su nuolaidomis. Parduotuvė išpardavimą rengė ir lapkričio 6 d., tądien vykdė internetinio pirmadienio kampaniją, kurios metu pardavimai buvo 64 proc. didesni, palyginti su kitomis lapkričio dienomis.
„Pirkėjai Lietuvoje laukia nuolaidų, akcijų ir mielai naudojasi visomis progomis, leidžiančiomis įsigyti prekių pigiau“, – 15min komentavo Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.