ASG pelnas pernai augo 5,5 karto, pajamos – 22 proc.

Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojamos aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ (ASG) grynasis pelnas pernai augo 5,5 karto iki 68,2 mln. eurų, pajamos – 22 proc. iki 2,3 mlrd. eurų, trečiadienį pranešė bendrovė.
„Avia Solutions Group“
„Avia Solutions Group“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) pernai siekė 392 mln. eurų – 36 proc. daugiau nei 2022 metais.

ASG generalinio direktoriaus Jono Janukėno teigimu, ženkliai išaugusios paslaugų apimtys rodo, kad daugelis pasaulio lyderiaujančių avialinijų ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu – BNS) paslaugas mato kaip integralią savo veiklos dalį, padedančią efektyviau valdyti savo orlaivių parką. Jis tikisi, kad bendrovė aukštą augimo tempą išlaikys ir ateityje.

ASG skelbia esanti didžiausia ACMI paslaugų teikėja pasaulyje.

2023 metais 96 proc. pajamų grupė gavo iš veiklos Europoje (67 proc.), Azijoje (20 proc.) bei Šiaurės ir Pietų Amerikos regionuose (6 proc.).

Pernai bendrovė tęsė plėtrą Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, kur veiklą pradėjo grupės bendrovė Indonezijoje „BBN Airlines Indonesia“, o šių metų pradžioje grupė įsigijo Australijos oro linijų bendrovę „Skytrans“.

Iki metų pabaigos įmonė planuoja įsteigti dar 4 ACMI paslaugas teikiančias oro linijų bendroves Brazilijoje, Filipinuose, Tailande ir Malaizijoje.

„Grupė orlaivius naudos Europoje vasaros sezono piko metu, o žiemos metu lėktuvai bus perkelti į priešingo sezoniškumo regionus. Taip galėsime maksimaliai išnaudoti mūsų orlaivių parko pajėgumus, o mūsų klientai, lyderiaujančios pasaulio avialinijos, gaus orlaivius sezoninio piko laikotarpiu“, – teigė generalinis direktorius.

Praėjusių metų pabaigoje ASG turėjo 200 lėktuvų, iš jų 159 – keleivinių, 41 – krovininį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis