Atnaujinta Užimtumo tarnybos svetainė padės efektyviau teikti paslaugas

Visi, kuriems svarbi informacija apie Lietuvos ir ES darbo rinką bei su ja susijusios paslaugos, nuo šiol galės patogiau naudotis atnaujinta Užimtumo tarnybos interneto svetaine, rašoma Užimtumo tarnybos pranešime spaudai.
Užimtumo tarnyba
Užimtumo tarnyba / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Gyventojai naujausius darbo pasiūlymus galės rasti vieno mygtuko paspaudimu. Įdiegtos naujovės suteiks galimybę lankytojams greičiau rasti ir rūpimus atsakymus. Informacijos blokų išdėstymas pabrėžia naujausius pranešimus, – sakė Užimtumo tarnybos komunikacijos skyriaus vedėjas Liudas Dapkus. – Mums svarbi ir socialiai jautri auditorija, todėl klausos negalią turintiems žmonėms esminė informacija pateikiama gestų kalba. Netolimoje ateityje bus įdiegta ir daugiau techninių sprendimų, kad būtų dar labiau palengvintas naršymas negalią turintiems klientams“.

Naujo dizaino portale iš esmės atnaujinta informacijos pateikimo struktūra. Jei klientą sudomina sutrumpintas paslaugos aprašymas, jis gali skaityti ir išsamią to paties teksto versiją arba susisiekti su specialistais, kurie viską paaiškins išsamiau.

Nuo šiol svetainėje veikia ir atnaujinta paieškos sistema. Kiekvienas į interneto portalą užsukęs lankytojas gali lengvai rasti sau aktualią informaciją pasirinkęs dominančią temą: kontaktus, naujienas, socialinių partnerių paslaugas, interaktyvius žemėlapius, ir taip toliau.

Formų bei šablonų kataloge galima susirasti pagrindinius dokumentus, kuriuos dažniausiai tenka pateikti Užimtumo tarnybai. Siekiant taupyti klientų laiką, jie suskirstyti pagal specializuotas temas.

„Vienas šios pertvarkos tikslų buvo padėti klientams susirasti informaciją kuo lengviau, o žinios turi būti pateikiamos glaustai ir paprastai. Mūsų tarnyboje dirba savo darbą puikiai išmanantys specialistai, kurie klientams pataria individualiai tais atvejais, jeigu šiems kyla papildomų klausimų. Ir toliau raginsime bendrauti gyvai, telefonu ar el. paštu, nes tai užtikrina efektyvų aptarnavimą“, – pabrėžė L.Dapkus.

Svetainės lankytojai, norintys pateikti klausimus ar skundus, galės užpildyti specialią formą, kuri automatiškai nukeliaus į klientus aptarnaujančių specialistų el. pašto dėžutę.

Pageidaujantieji savo pastebėjimus pateikti anonimiškai, tai galės padaryti skiltyje „Jūsų nuomonė“.

Visa esminė informacija svetainėje taip pat pateikiama anglų, ukrainiečių ir rusų kalbomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis