„Auga group“ sieks pritraukti 11,6 mln. eurų

Verslininko Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojama ekologiškų produktų gamintoja „Auga group“ sieks pritraukti 11,6 mln. eurų. Lėšas įmonė ketina naudoti  įsigijimų finansavimui ir plėtrai.
„Auga Group“
„Auga Group“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Bendrovė per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė, kad kovo 28 dieną akcininkams bus siūloma pritarti bendrovės įstatinio kapitalo didinimui 11,6 mln. eurų – iki 65,951 mln. eurų, išleidžiant naujas paprastąsias vardines akcijas.

„Auga group“ ketina išleisti iki 40 mln. vienetų 0,29 euro nominalios vertės akcijų. Dėl konkrečios jų kainos bendrovė nuspręs, įvertinusi investuotojų susidomėjimą ir kitus veiksnius.

Įmonės valdyba siūlo atšaukti akcininkų pirmumo teisę įsigyti naujas akcijas.

Sausio pabaigoje įmonė pranešė ketinanti išplatinti naują akcijų emisiją, tuomet teigta, kad bus siekiama pritraukti iki 20 mln. eurų.

„Auga group“ vasarį už 2,4 mln. eurų įsigijo žemės ūkio bendrovę „Raseinių Agra“, sausio pabaigoje – už 1,38 mln. eurų įsigijo bankrutuojančias Vokietijos žemės ūkio bendrovės „KTG Agrar“ įmones Lietuvoje. Įmonė sausį taip pat pranešė už 6,4 mln. eurų perkanti nestandartinių metalo konstrukcijų projektavimo ir gamybos įmonę „Arginta Engineering“.

Praėjusių metų pabaigoje K. Juščiaus valdoma bendrovė „Baltic Champs“ valdė 88,13 proc. „Auga group“ akcijų, 5,83 proc. – „Multi Asset Selection Fund“.

„Auga group“ praėjusiais metais gavo 48,784 mln. eurų neaudituotų konsoliduotų pajamų – 23,1 proc. daugiau nei 2016 metais, kai jos buvo 39,63 mln. eurų. Bendrovės grynasis pelnas per metus išaugo 2,2 karto iki 4,741 mln. eurų.

„Auga Group“ akcijos kotiruojamos Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše ir Varšuvos vertybinių popierių biržoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis