„Per metus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narių skaičius padidėjo trečdaliu, o šiuo metu į organizaciją įstoja vidutiniškai 20 naujų narių per mėnesį, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, – Asociacijos atlikto tyrimo duomenimis, prieš metus daugiau nei 14 proc. įmonių atsisakė dalies marketingo darbuotojų paslaugų, o šiemet 47 proc. įmonių vėl didina marketingo biudžetus, todėl kyla kvalifikuotų marketingo specialistų paklausa“. S. Bartkus prognozuoja, kad marketingo specialybės poreikis turėtų augti dar keletą metų. Be to, su laiku turėtų keistis ir pats marketingas: „Šiemet, kaip ir pernai, bus svarbus efektyvus biudžeto panaudojimas, tačiau rinka reikalaus vis daugiau kūrybiškumo, o vartotojai – asmeninio dėmesio. Vėl turėtų būti daugiau dėmesio skiriama organizacijų įvaizdžio stiprinimui“.
S. Bartkaus teigimu, per pastarąjį pusmetį į organizaciją įsiliejo daugiau nei 70 narių iš Lietuvos regionų. Sąlygas tobulėti, patirties nariai tikisi gauti dalyvaudami LiMA mokymuose, seminaruose ar diskusijose, tačiau atstumas dažnai tampa kliūtimi atvykti. Dėl to šiemet LiMA tęsia plėtrą – įsteigtas skyrius Klaipėdoje.
Naujojo Klaipėdos skyriaus vadovė D. Dieninė pastebi dar vieną skyriaus įkūrimo privalumą: „Dažniausiai kiekvienam miestui taikomi marketingo veiksmai skiriasi – įgauna vietinius bruožus. Dėl to svarbu semtis patirties ne tik globaliu mastu, tačiau bendrauti ir su kaimynais, tame pačiame krašte gyvenančiais, su tais pačiais iššūkiais susiduriančiais“. Skyriaus vadovės teigimu, uostamiestyje bus tęsiamos LiMA geros praktikos veiklos: kvalifikuotų specialistų vedami marketingo seminarai, diskusijos bei marketingo dirbtuvės.