Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Baltijos šalių reklamos žiniasklaidoje rinka pernai augo

Ryga, kovo 27 d. (BNS). Reklamos žiniasklaidoje rinka Baltijos šalyse 2012 metais padidėjo 1,2 proc. iki 242,7 mln. eurų, rodo rinkos, socialinių ir žiniasklaidos tyrimų įmonės TNS atliktas tyrimas
Muzikos ir interneto naršyklės aplikacijos viename ekrane
Muzikos ir interneto naršyklės aplikacijos viename ekrane / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Lietuvoje ši rinka pernai augo 0,7 proc. iki 99,4 mln. eurų, Latvijos – 3 proc. iki 70,9 mln. eurų, Estijos – 0,3 proc. iki 72,5 mln. eurų.

Estijoje reklamai žiniasklaidoje teko 0,43 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP), Latvijoje – 0,32 proc., o Lietuvoje – 0,30 procento.

Estijoje investicijos į reklamos rinką 2012 metais vidutiniškai sudarė 54,1 euro vienam gyventojui, Latvijoje – 33,0 euro, o Lietuvoje – 34,7 euro.

Baltijos reklamos internete rinka pernai padidėjo 12,6 proc. iki 32,8 mln. eurų, televizijoje – 1 proc. iki 101,8 mln. eurų, radijuje – 1,8 proc. iki 22,6 mln. eurų, žurnaluose – 2,6 proc. iki 21,9 mln. eurų.

Reklamos laikraščiuose rinka susitraukė 5,6 proc. iki 42 mln. eurų, lauko reklamos rinka – 1,1 proc. iki 20,8 mln. eurų.

Reklamai televizijoje pernai teko 42 proc. visos Baltijos reklamos rinkos. Reklamos laikraščiuose dalis sudarė 17 proc., o reklamos internete – 14 procentų. Radijo reklamos, reklamos žurnaluose ir lauko reklamos dalys sudarė po 9 procentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos