Lietuvoje ši rinka pernai augo 0,7 proc. iki 99,4 mln. eurų, Latvijos – 3 proc. iki 70,9 mln. eurų, Estijos – 0,3 proc. iki 72,5 mln. eurų.
Estijoje reklamai žiniasklaidoje teko 0,43 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP), Latvijoje – 0,32 proc., o Lietuvoje – 0,30 procento.
Estijoje investicijos į reklamos rinką 2012 metais vidutiniškai sudarė 54,1 euro vienam gyventojui, Latvijoje – 33,0 euro, o Lietuvoje – 34,7 euro.
Baltijos reklamos internete rinka pernai padidėjo 12,6 proc. iki 32,8 mln. eurų, televizijoje – 1 proc. iki 101,8 mln. eurų, radijuje – 1,8 proc. iki 22,6 mln. eurų, žurnaluose – 2,6 proc. iki 21,9 mln. eurų.
Reklamos laikraščiuose rinka susitraukė 5,6 proc. iki 42 mln. eurų, lauko reklamos rinka – 1,1 proc. iki 20,8 mln. eurų.
Reklamai televizijoje pernai teko 42 proc. visos Baltijos reklamos rinkos. Reklamos laikraščiuose dalis sudarė 17 proc., o reklamos internete – 14 procentų. Radijo reklamos, reklamos žurnaluose ir lauko reklamos dalys sudarė po 9 procentus.