2009 metų pirmąjį pusmetį BRC autocentrai Lietuvoje pardavė 15 proc. daugiau automobilių nei per tą patį laikotarpį 2008 metais. Lyginant tik šių metų birželio mėnesį su praeitų metų tuo pačiu mėnesiu pardavimų augimas dar įspūdingesnis – 60 proc., teigiama išplatintame pranešime.
Latvijoje, lyginant pusmečius, pardavimai augo 78 proc., birželio mėnesius – net 125 proc. Estijoje – atitinkamai 25 ir 50 proc.
Prekybininkai naudotais automobiliais teigia, kad užuot pirkę naujus automobilius, žmonės ir įmonės stengiasi įsigyti geros būklės, 3–5 metų, bet, lyginant su naujais, žymiai pigesnius automobilius.
„Žmonės pradėjo labiau skaičiuoti savo išlaidas ir dabar daugiau laiko ir dėmesio skiria optimaliausių pasiūlymų paieškai. Matydami išaugusį susidomėjimą naudotais automobiliais, rengiame specialius išpardavimus, kurių metu savo klientams siūlome geras kainas, nestandartinius lizingo pasiūlymus. Panašias akcijas planuojame rengti ir toliau“, – sako UAB Baltijos realizacijos centras verslo plėtros vadovas Andrius Šeršniovas.
Anot jo, pasikeitė ir pagrindiniai įmonės klientai – šiuo metu maždaug trys ketvirtadaliai BRC klientų yra fiziniai asmenys, likusieji – juridiniai asmenys.
Pasak įmonės atstovo, jaučiamas ir eksporto didėjimas. „Paradoksalu, tačiau sulaukėme klientų antplūdžio iš Vakarų Europos, nes Baltijos šalyse šiandien automobilį galima nusipirkti daug pigiau nei Vokietijoje, Prancūzijoje ar Italijoje. Nemažai klientų atvyksta iš Artimųjų Rytų regiono, Baltarusijos, Kazachstano“, – pasakoja BRC verslo plėtros vadovas.