„Baltik vairo“ generalinis direktorius Žilvinas Dubosas pasakoja, kad 2020 m. išsiskyrė ne tik įveiktais pandemijos iššūkiais, bet ir tapo intensyvių investicijų ir naujų darbo vietų kūrimo laikotarpiu.
Sparčiai augant elektrinių dviračių paklausai pernai gamykla investavo beveik 1 mln. eurų į jau penktąją surinkimo liniją. Buvo sukurta 70 naujų darbo vietų, vis daugiau įmonės darbuotojų įtraukiama į elektrinių dviračių gamybą.
Lietuvoje stato dviračių baterijų saugyklą
„Siekdami sėkmingai išnaudoti augančias verslo galimybes turime investuoti į visas sritis – nuo naujų modelių kūrimo, tiekimo grandinės tobulinimo ir darbuotojų mokymų iki mokslinių tyrimų ir naujų objektų statybų, – pasakoja įmonės vadovas. – Pernai investicijos buvo skirtos įsigyti naujai gamybinei linijai, 3D spausdintuvui, bandymų laboratorijos įrangai. O šiemet ne tik pratęsime pradėtus projektus, bet ir pirmieji Lietuvoje pastatysime elektrinių dviračių baterijų saugyklą.“
Įmonės vadovo teigimu, didinant elektrinių dviračių gamybos apimtis, tvariai veikti galima tik įrengus baterijų saugyklą. Tokiam objektui keliami itin aukšti reikalavimai, o Lietuvoje „Baltik vairas“ yra pirmoji bendrovė, statanti panašios paskirties objektą.
Todėl rengiant projektą ir derinant specifikacijas teko pasitelkti ekspertus iš Vakarų Europos. Saugykla kyla gamyklos teritorijoje, griežtai laikantis saugumo reikalavimų. Joje bus galima sandėliuoti iki 10 tūkst. vienetų baterijų, statybas planuojama užbaigti iki metų pabaigos.
Elektrinių dviračių paklausą Europoje skatina saugumo ir ekologiškumo poreikis
Ž.Duboso teigimu, nuo pernai elektrinių dviračių paklausa auga sparčiau nei tradicinių dviračių. Ištikus pandemijai, visoje Europoje gyventojai ir įmonės dairosi saugių ir patogių, ekologiškų, sveikos gyvensenos principus atitinkančių transporto priemonių.
Daugelyje šalių elektrinių dviračių įsigijimui taikomos subsidijos, miestuose sparčiai daugėja dviračių takų. Vis daugiau organizacijų – pvz., pašto, pristatymo paslaugas teikiančių – vietoje automobilio renkasi elektrinį dviratį, taip pat šias transporto priemones perka darbuotojams.
Bendrovės vadovas sako, kad ankstesniais metais elektrinių dviračių gamybos dalis įmonės apyvartoje sudarė apie 20 proc., tačiau šiais metais tikimasi, kad šis rodiklis viršys 50 proc.