„Baltų lankų“ knygynus norėjo įsigyti 4-5 pirkėjai

Įsigyti "Alma littera" grupės perimtus "Baltų lankų" knygynusnorėjo 4-5 potencialūs pirkėjai, rašo žurnalas "Versus".
Knyga.
Knyga. / Sauliaus Žiūros nuotr.

„Kai kurie verslai, norėdami išlikti pelningi, turi jungtis. Geriausias laikas jungtis, kai ekonominė padėtis rinkoje pasunkėja. Nes kai ji lengva, logikos jungtis – daug, tačiau poreikio nėra“, – zsakė „SEB Enskilda Lietuva“ vadovas Žygintas Mačėnas.

Leidyklos „Baltų lankų“ direktorius Saulius Žuko po 7 metų kūrimo knygynų verslą pardavė „Alma littera“ grupei – Saulius ir Lina Žukai už 100 proc. bendrovės akcijų gavo 6,9 mln. eurų (23,824 mln. litų) – tokia informacija buvo pasirodžiusi advokatų kontoros LAWIN tinklalapyje.

„Aš nenoriu kalbėti apie skaičius“, – sakė S.Žukas. Jis nekomentavo, kokios vertės verslą jam pavyko sukurti. Tačiau jis teigė, kad knygynų pardavimo sandoriu jis yra patenkintas.  „Mes buvome unikalūs tuo, kad turėjome nedaug knygynų, bet jie buvo gerose vietose, o jų apyvarta buvo didelė. Kitas privalumas – darbo efektyvumas. Jį buvau paskaičiavęs pagal tai, kiek knygų parduoda vienas žmogus ir kiek jų parduodama iš vieno lentynos metro. Šiuos skaičius lyginau su vakarietiškų knygynų statistika“, – pasakojo S.Žukas.

S.Žukas teigė, jog naujam knygynui „įsibėgėti“ reikia 1,5–2 metų, todėl kiekvieno naujo knygyno atidarymas „finansiškai timpteldavo žemyn“.  Pernai įmonės „Baltų lankų knygynai“ pardavimai siekė 22,1 mln. litų, per 7 metus įkurti 4 knygynai. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai