„Džiaugiamės, galėdami pristatyti būsimo banko pavadinimą. Jis įprasmins esminius mūsų pažadus klientams: būsime šiuolaikiškas, Baltijos šalių gyvenimo būdą ir verslumą suprantantis bankas. Mūsų vizija – tapti geriausiu Baltijos šalių banku, kurio strateginė ašis būtų orientacija į klientus“, – pranešime spaudai sako jungtinio banko tarybos pirmininkas Nilsas Melngailis.
„Naują prekės ženklą, kaip ir patį būsimą banką, kuriame patys. Turime retą galimybę veikti taip, kaip mums atrodo geriausia, sujungiant mūsų profesionalumą, patirtį ir išskirtinį požiūrį į klientus, – sako būsimo jungtinio banko vadovas Erkki Raasuke. – Sieksime, kad naujasis bankas vadovautųsi šiomis vertybėmis ir trimis pagrindiniais veiklos principais: žmonės – pirmiausiai, kokybė kiekvienoje detalėje ir tikslų aiškumas. Tai bus prekės ženklo pažadas visiems mūsų partneriams.“
„Pavadinimas „Luminor“ vienija dvi esmines jungtinio banko stiprybes. Pirmoji pavadinimo dalis perteikia prekės ženklo pažadą sukurti geresnę rytdieną. „Lumin“ – tai lotyniško žodžio šaknis, reiškianti šviesą (lot. lux). Norime savo klientams, bendruomenėms ir šalims, kuriose esame ir veikiame, duoti aiškų ženklą, kad gyvenimas gali keistis į gera ir tai yra kelias į geresnę ateitį. Antroji pavadinimo dalis „nor“ (Nordics) simbolizuoja organizacijos šaknis ir Šiaurės šalių bankų padėtą pagrindą. Šios dvi savybės yra sujungtos į vieną pavadinimą, kad klientams ir darbuotojams tarnautų tarsi kelrodė žvaigždė, primenanti prekės ženklo prasmę ir tikslą“, – sako Freddie Bavyestockas, prekės ženklą kūrusios agentūros „Future Brands“ vyriausiasis strategijos direktorius.
Bankų susijungimą dar turi patvirtinti atsakingos bankų veiklą ir konkurenciją prižiūrinčios institucijos, tikimasi jog procesas bus baigtas 2017 m. antrą ketvirtį. Kol nebus gauti visi reikalingi patvirtinimai, abu bankai veiks nepriklausomai ir tęs įprastinę veiklą su dabartine vadovybe.