Bankuose daugėja klientų iš Ukrainos

Lietuvos komerciniai bankai nuo karo Ukrainoje pradžios fiksuoja padidėjusį karo pabėgėlių srautą – dauguma jų čia atidaro sąskaitas ir atlieka kitas operacijas. Kai kuriuose bankuose Ukrainos piliečiai sudaro ketvirtadalį visų atsidarančių sąskaitas klientų.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius sako, jog banko skyriuose išaugo žmonių iš Ukrainos.

„Žinoma, kad taip. Vien sąskaitų atidarymas karo pabėgėliams mūsų banke vyksta gana intensyviai – nuo karo pradžios iki šios dienos jau yra atidarytos 1146 sąskaitos pabėgėliams iš karo zonos“, – BNS sakė S.Abraškevičius.

„Tai tikrai nėra įprasti skaičiai, padidėjimas tikrai ženklus“, – pridūrė „Swedbank“ atstovas.

Pasak „Luminor“ atstovės Indrė Baltrušaitienės, iš kasdien į banką besikreipiančių žmonių, norinčių atsidaryti sąskaitą, Ukrainos piliečiai šiuo metu sudaro ketvirtadalį.

„Lietuvoje srautas yra įprastas, padidėjimas labiausiai jaučiamas Vilniuje, kuriame padidintos aptarnaujančių specialistų apimtys“, – BNS sakė I.Baltrušaitienė.

„Iš kasdien į banką besikreipiančių asmenų, norinčių atsidaryti sąskaitą, Ukrainos piliečiai šiuo metu sudaro ketvirtadalį“, – pridūrė „Luminor“ atstovė.

Tuo tarpu SEB Komunikacijos skyriaus vadovės Ievos Kulvinskaitės teigimu, padidėjusį ukrainiečių srautą bankas pajuto nuo praėjusios savaitės.

„Iki šiol banke esame atidarę virš 100 sąskaitų nuo karo pabėgusiems Ukrainos piliečiams“, – teigė SEB atstovė.

Statistikos departamento duomenimis, Lietuvoje nuo karo pradžios jau registravosi beveik 27 tūkst. karo pabėgėlių: daugiausia Vilniuje – 9,3 tūkst., Alytuje – 2,9 tūkst., Klaipėdoje – 1,9 tūkst. Vien pastarąją parą registruota beveik du tūkstančiai karo pabėgėlių, iš jų 816 – nepilnamečių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis