„Barclays“ bankas, valdantis „Barclaycard“ prekės ženklą, nesiūlo apvogti restorano. Nauja paslauga reiškia, kad restorane apsilankę klientai pirmiausia pasižymėtų „Dine & Dash“ mobiliojo telefono programėlėje šalia specialaus ant stalo esančio prietaiso. Tuomet galima įprastai užsisakyti patiekalus ar gėrimus, o pabaigę valgyti žmonės galėtų paprasčiausiai išeiti.
Kai tik „Dine & Dash“ užfiksuotų, kad klientas paliko restoraną – programa jį išregistruotų, uždarytų sąskaitą ir automatiškai atliktų mokėjimą pagal priskirtą mokėjimo būdą.
Vertinama, kad 36 proc. restoranų lankytojų labiausiai erzina būtent sąskaitų laukimas. Banko atlikta apklausa rodo, kad net ketvirtadalis britų svarstytų išeiti nesusimokėjus, jei padavėjas nepasirodytų pernelyg ilgai.
Jei pietų metu norima sąskaitą pasidalyti su draugu, programėlė taip pat tą leidžia. Programėlėje taip pat galima įtraukti arbatpinigius, pritaikyti nuolaidų kodus. Kai tik visi pasirinkimai suvesti, „Dine & Dash“ žalia spalva indikuoja, kad sąskaita apmokėta.
Tai ne pirma „Barclaycard“ siūloma inovacija. „Dine & Dash“ atsirado po to, kai bendrovė pasiūlė bandomąjį atsiskaitymo parduotuvėse projektą „Grab+Go“ – jo metu vartotojams leidžiama skenuoti brūkšninius kodus apsipirkimo metu ir tuomet iš parduotuvės išeiti atsiskaitant per programėlę, o ne kasoje.
„Barclaycard“ pasirinktas restoranas, kuriame bandoma nauja paslauga – „Prezzo“, esantis Londono centre.