„Visos komandos vardu atsiprašau už situaciją, kurioje Jūs, mūsų klientai ir ilgamečiai vartotojai, atsidūrėte. Pripažįstu, kad buvo padaryta daug klaidų stabdant Beta.lt veiklą, tarp kurių didžiausia –nesuvaldėme galimų nuostolių klientams ir partneriams. Tai yra mūsų kaltė“, – laiške rašė R.Adomaitis.
Pasak jo, elektroniniu paštu kreiptis galėjo tik į dalį klientų, nes dėl bendrovei taikomų išorinių paslaugų teikimo apribojimo, neturėjo galimybės pasiekti visų, todėl informacija klientams dalinosi ir socialiniuose tinkluose bei patalpino svarbiausią informaciją interneto svetainėje.
Kokius kuponus turintys klientai galės pasinaudoti?
Beta.lt vadovo teigimu, šiuo metu klientai, įsigiję Beta Travel kelionių kuponus poilsinėms kelionėms su „Coral Travel“, „Join-up“, „Annex Tour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatoriais, galės sėkmingai jais pasinaudoti ir išvykti į įsigytas keliones. Taip pat sanatorija „Eglė“ paskelbė priimsianti vartotojus, įsigijusius kuponus per Beta.lt platformą. Laiške vartotojams R.Adomaitis įvardija dar šešiolika paslaugų teikėjų, kurie pradėjo priimti klientus su Beta.lt kuponais.
Siekia susitikti su visais paslaugas per platformą pardavinėjusiais partneriais
„Siekiame susitikti su visais Beta.lt partneriais. 102 paslaugų teikėjams jau esame išsiuntę kvietimus susitikti, kad rasti sprendimą dėl galimybės mūsų klientams įsigytas paslaugas gauti“, – sako R.Adomaitis.
Beta.lt vadovas sako suprantantis, kad derybinių svertų su partneriais savo rankose turi mažai ir aiškiai įvertina, kokią papildomą finansinę naštą partneriai dėl tokių sprendimų prisiimtų, bet šiame etape bando daryti viską, kas įmanoma ir tikisi, kad ilgametė sėkminga partnerystė leis rasti kompromisus ir apsaugoti klientų interesus.
Patys kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą
R.Adomaičio teigimu, ieškodami būdų padėti nukentėjusiems klientams ir apsaugoti jų interesus, svarstomi įvairūs scenarijai, net jeigu jie ir nebus naudingi bendrovei.
„Būtent dėl to patys kreipėmės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą su prašymu išaiškinti, kaip vartotojams reikėtų elgtis šioje situacijoje, siekiant apsaugoti savo interesus. Tokius verslo santykius apibrėžianti įstatyminė bazė yra paini, todėl privalome klientams duoti patikimą informaciją iš atsakingos institucijos, nes dabar straipsnių ir įvairių įrašų socialiniuose tinkluose yra gausybė, žmonėms sunku atsirinkti ir suprasti, kaip elgtis siekiant išvengti nuostolių. Vos gavę atsakymus, jais pasidalinsime el. laišku, socialiniuose tinkluose bei interneto svetainėje“, – komentuoja R.Adomaitis.
Sukūrė nuolat atnaujinamą interneto svetainę
Beta.lt svetainėje šiuo metu yra talpinama informacija vartotojams, kokie paslaugų teikėjai sutiko klientams, turintiems Beta.lt kuponus, paslaugas vis tik teiks, kokių žingsnių bendrovė imasi.
„Svetainėje nuolatos atnaujinsime visą informaciją apie mūsų vykdomus veiksmus, pasiektus rezultatus, pranešime, su kuriais iš paslaugų teikėjų susitinkame, kokiu tikslu, kokių rezultatų pasiekėme. Taip pat dalinsimės informacija, gauta iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos“, – sako R.Adomaitis.