Teismas pritarė ankstesnėms Konkurencijos Tarybos išvadoms, kad BIGBANK reklama, kurioje naudojamas prekės ženklas „BIGBANK greičiausias kelias iki pinigų“, yra klaidinanti. BIGBANK šiuo metu susipažįsta su teismo sprendimu ir pateiktais argumentais.
BIGBANK šūkis „Greičiausias kelias iki pinigų“ Baltijos šalyse naudojamas nuo 2003 metų, Suomijoje - nuo 2007 metų, ir per visą šį laikotarpį nebuvo jokių abejonių, kad jis yra klaidinantis. Šis šūkis yra dalis Europos Sąjungoje registruoto BIGBANK prekės ženklo, kurio tikslas - išreikšti BIGBANK misiją - greitą ir lanksčią kredito paslaugą padaryti lengvai ir paprastai prieinama privatiems asmenims.
BIGBANK AS filialas Lietuvoje savo veiklą pradėjo 2007 m. rugsėjo mėnesį. Šiandien BIGBANK Lietuvoje jau turi 11 klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Mažeikiuose, Marijampolėje ir Šiauliuose. 2009 metų pirmojo ketvirčio pabaigoje BIGBANK AS filialo Lietuvoje paskolų portfelis siekė 47,8 mln. litų.