Pasak įmonės vadovo ir akcininko Šarūno Stumbrio, pagrindinis projekto Vilniuje akcentas – nauji gamybiniai ir technologiniai pajėgumai, žaliavoms įvertinti skirta laboratorija ir kiti sprendimai, kurie taip pat leis kurti naujus produktus.
„Mamuko“ ir „Tėvuko“ prekės ženklus valdanti įmonė skaičiuoja, kad šiuo metu užima 60 proc. Lietuvos ekologiškų grūdinių gaminių vaikams sektoriaus, jos produkcija eksportuojama į daugiau nei 15 šalių.
Registrų centro duomenimis, nuo 2022 metų „Biogami“ akcijos priklauso dviem fiziniams asmenims, įmonėje dirba 7 darbuotojai.
2023 metų pabaigoje „Biogami“ materialus turtas sudarė 145,2 tūkst. eurų, sukaupti nuostoliai – 113,9 tūkst. eurų.
Registrų centro duomenimis, įmonės pajamos pernai siekė 519 tūkst. eurų – 37,5 proc. mažiau nei 2022-aisiais, grynasis nuostolis siekė 40,5 tūkst. eurų – 10,3 proc. mažiau.