2017 12 22 /18:32

„Birkenstock“ vadovas: „Amazon“ veikia kaip klastotėmis prekiaujančių sukčiautojų „bendrininkė“

Nesugebėdama spręsti prekybos klastotomis prekėmis internetu problemos, elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ veikia kaip sukčiautojų „bendrininkė“, pareiškė garsaus Vokietijos avalynės prekės ženklo „Birkenstock“ vadovas.
„Amazon“ logotipas
„Amazon“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Tiesa ta, kad iš šių klastočių „Amazon“ uždirba pinigų, – interviu savaitraščiui „Spiegel“ pareiškė „Birkenstock“ generalinis direktorius Oliveris Reichertas (Oliveris Raichertas). – Mūsų nuomone, „Amazon“ yra bendrininkė.“

Prieš kelias dienas avalynės gamintoja pareiškė, jog nuo sausio mėnesio nebeprekiaus savo avalyne „Amazon“ Europos svetainėse, nes elektroninės prekybos milžinė vis nesiima veiksmų dėl prekybos klastota „Birkenstock“ avalyne.

Nuo 1774 metų savo istoriją skaičiuojanti „Birkenstock“ laikosi tvirtos pozicijos dėl prekės ženklo pažeidimų.

2016 metais ji nutraukė ryšius su „Amazon“ JAV padaliniu, kuris, pasak įmonės, nuolat nesugebėdavo užkirsti kelio prekybai „Birkenstock“ klastotėmis elektroninės prekybos milžinės JAV svetainėje.

„Jeigu savo rinkoje parduodi klastotas prekes, turi už tai atsakyti“, – pareiškė O.Reichertas.

Tačiau „Amazon“ griežtai atmetė kritiką.

Agentūrai AFP atsiųstame pranešime JAV įmonė pareiškė, jog išima jos politiką pažeidžiančias prekes iš prekybos, „kai tik apie jas sužino“, ir taip pat imasi veiksmų prieš taisyklių nesilaikančius pardavėjus.

„Amazon“ draudžia prekiauti klastotomis prekėmis“, – pareiškė elektroninės prekybos milžinė.

„Teisių savininkus, kurie turi abejonių dėl produktų tikrumo, raginame apie tai mums pranešti. Mes atliksime išsamų tyrimą ir imsimės visų atitinkamų veiksmų“, – pridūrė „Amazon“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis