„Bolt Food“ ženklins virtualius restoranus: padės išlaikyti kokybę ir skaidrumą

Restoranai, neturintys fizinės lokacijos ir maistą ruošiantys tik išsinešimui, nuo šiol išmaniųjų ekranuose bus paženklinti specialiomis žymomis. Maisto pristatymo platformos „Bolt Food“ vartotojai tokiu būdu bus informuojami, kurie restoranai yra virtualūs, rašoma „Bolt Food“ pranešime spaudai.
„Bolt Food“
„Bolt Food“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Atskirai pažymėti ir prekės ženklai, platformoje siūlantys kito restorano ar jų tinklo patiekalus. Platformos kūrėjų teigimu, šis sprendimas leis vartotojui drqsiau išbandyti naujus prekės ženklus, ir pasitikėti virtualiais restoranais, o jų kūrėjus – būti skaidriais prieš savo klientus ir orientuotis į maisto kokybę ir originalumą.

Nors pirmieji virtualūs restoranai Lietuvoje atsirado dar šiemet, šiuo metu vien „Bolt Food“ platformoje jų veikia daugiau kaip 120 ir šis skaičius nuolat auga.

„Virtualios virtuvės yra maitinimo verslo ateitis – esame tuo įsitikinę, todėl mums rūpi šios kategorijos patikimumas ir perspektyvos. Tiek mes, tiek šių restoranų kūrėjai neturime, ko slėpti, tad šis žingsnis natūralus: klientai turės visas sąlygas sąmoningai rinktis virtualius prekės ženklus, išbandyti jų siūlomus patiekalus ir sąžiningai juos įvertinti”, – sako „Bolt Food“ vadovas Lietuvoje Justinas Bambalas.

Pasak jo, virtualių restoranų rinka ne tik staigiai išaugo, bet ir greitai pasiekė savotišką paauglystę, kai viena kita taisyklė nepakenks. Vartotojai, atvirkščiai, tokiems staigiems pokyčiams pasiruošę ne visi, todėl juos reikia informuoti – šiandien daug žmonių nežino, kas yra virtualūs restoranai, nors dažnu atveju jau yra tapę vieno iš jų klientais.

Visi šiuo metu veikiantys virtualūs restoranai veikia tradicinių restoranų virtuvėse, tačiau „Bolt Food“ platformos vadovas, apžvelgdamas šią rinką, juos skirsto į tris grupes.

„Pirmiausia, tai originalūs prekės ženklai, kai restorano kūrėjas renkasi naują kryptį ir sukuria unikalų meniu. Dažniausiai, tai specializacijos klausimas, kai sušiams picerijos meniu ne vieta, bet kompetencijos ir galimybės juos gaminti užtenka.

Antrieji – tai nauji restoranų tinklų meniu. Čia didžiausia motyvacija yra maksimaliai išnaudoti virtuvių pajėgumus ir optimizuoti kaštus. Tretieji – tai nauji prekės ženklai, siūlantys kito restorano patiekalus ar netgi meniu. Pastarųjų tikslas dažniausiai yra pasiekti naujas klientų auditorijas arba atkreipti jų dėmesį nauju veidu”, – paaiškina J.Bambalas.

Jis prognozuoja, kad kitais metais laukia aktyvesnė virtualių restoranų konkurencija dėl vartotojų lojalumo, todėl naujasis ženklinimas taps ir geru pamatu, ir vertingu saugikliu.

Šiuo metu „Bolt Food“ maistą pristato iš restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose Panevėžyje,, Alytuje bei Marijampolėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų