Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Brand Finance“: vertingiausiu pasaulyje farmacijos pramonės prekės ženklu išlieka J&J

Brangiausiu pasaulyje farmacijos pramonės prekės ženklu išlieka JAV bendrovės „Johnson & Johnson“ – per praėjusius metus jo vertė išaugo 5 proc. iki 13,4 mlrd. JAV dolerių, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ sudarytas šių metų reitingas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Prekės ženklas

Antroje eilutėje išliko Šveicarijos „Roche“, kurio vertė per metus padidėjo 4 proc. iki 8,8 mlrd. dolerių. Trečioje ir ketvirtoje pozicijose išsilaikė apytikriai vienodai – 6,1 mlrd. dolerių – vertinami JAV „Pfizer“ ir „Merck“, tačiau jų vertės per metus kito skirtingai – atitinkamai sumažėjo 1 proc. ir padidėjo 6 procentais.

Į penktąją eilutę pakilo JAV „Eli Lilly“ (53 proc. iki 5,9 mlrd. dolerių), į šeštąją smuktelėjo Jungtinės Karalystės „AstraZeneca“ (5,7 mlrd. dolerių), o į septintąją – Vokietijos „Bayer“ (5,5 mlrd. dolerių).

Į aštuntąją poziciją įšoko labiausiai prekės ženklo vertę – 64 proc. iki 5,1 mlrd. dolerių – išauginusi Danijos „Novo Nordisk“.

Pirmąjį šių metų dešimtuką užbaigia Prancūzijos „Sanofi“ (4,4 mlrd. dolerių) ir JAV „Bristol Myers Squibb“ (4,2 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi