Antroje eilutėje išliko Šveicarijos „Roche“, kurio vertė per metus padidėjo 4 proc. iki 8,8 mlrd. dolerių. Trečioje ir ketvirtoje pozicijose išsilaikė apytikriai vienodai – 6,1 mlrd. dolerių – vertinami JAV „Pfizer“ ir „Merck“, tačiau jų vertės per metus kito skirtingai – atitinkamai sumažėjo 1 proc. ir padidėjo 6 procentais.
Į penktąją eilutę pakilo JAV „Eli Lilly“ (53 proc. iki 5,9 mlrd. dolerių), į šeštąją smuktelėjo Jungtinės Karalystės „AstraZeneca“ (5,7 mlrd. dolerių), o į septintąją – Vokietijos „Bayer“ (5,5 mlrd. dolerių).
Į aštuntąją poziciją įšoko labiausiai prekės ženklo vertę – 64 proc. iki 5,1 mlrd. dolerių – išauginusi Danijos „Novo Nordisk“.
Pirmąjį šių metų dešimtuką užbaigia Prancūzijos „Sanofi“ (4,4 mlrd. dolerių) ir JAV „Bristol Myers Squibb“ (4,2 mlrd. dolerių).
„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.